Gå til innhold

Dere med erfaring med crinone, hvilke bivirkninger fikk dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mest på sånn bivirkninger som kan forveksles med graviditets symptomer...

Fortsetter under...

Skrevet

Merket ingen bivirkninger av crinone i det hele tatt.

Skrevet

Jeg hadde ingen bivirkninger i det hele tatt.. (ble gravid)

Det eneste er at det renner ut igjen og det kan være litt ubehagelig.

Lykke til.

Skrevet

Litt ekkelt at det renner ut igjen ja :-) Jeg er på rugedag 9/10. Har masse symptomer. Ømme/vonde pupper, masse/kraftige mensmurringer hele tiden, begynnende kvalme. Men så leser jeg inne på diverse tråder her at det kan være bivirkninger av crinonen... Derfor jeg lurer litt på hva dere som har tatt den har merket. :-) Nervepirrende dager dette! Har utrolig lyst til å teste, men tør ikke! :-) Litt redd for at det bare er kremen som spiller kroppen et puss... :-( Men har egentlig en veldig bra magefølelse! :-) Noen flere som har erfaringer å dele?

Skrevet

Det å bruke Crinone har jeg opplevd litt forskjellig. Alle gangene har jeg hatt menssmerter, dog i noe varierende grad, ømheten i brystene har også variert. Det som har kjennetegnet de gangene jeg ble gravid i forhold til de gangene jeg ikke har blitt gravid er kvalmen. Har hatt brekninger med eller uten oppkast, og varierende grad av kvalme i løpet av dagen fra ca rugedag 7-8. Så, da har jeg vært nokså sikker på graviditet. Går nå på progestan og er på rugedag 8, kastet opp i går ettermiddag og i morges og er fortsatt småkvalm, så jeg krysser fingrene for at det nå også er et symptom på graviditet. Synd dagene går så alt for sakte frem mot testing. Jeg skal ta blodprøve 26/3, når skal du teste?

Lykke til!!!!

Skrevet

Takk for svar Mari! :-) Hadde håpt ingen skulle si det, at det kan komme av crinonen.. Men var egentlig ventet, da det skrives litt om dette inne på andre tråder.. Da får jeg håpe kvalmen kommer for fullt!! :-D Den er hjertelig velkommen! :-) Jeg skal egentlig teste til torsdag, om jeg klarer å vente så lenge... :-) Håper kvalmen din er et graviditetstegn som tidligere! Krysser fingrene for deg! :-) Kan jeg spør hvorfor du skal ta blodprøve, og ikke en vanlig test? :-)

Annonse

Skrevet

På Riksen er det vanlig prosedyre at man tar blodprøve, uansett om man har fått blødning eller ikke. Tar blodprøve på RD 12, tester du rugedag 14 du da, eller??

Lykke til fremover, får håpe dagene flyr frem mot testing:)

Skrevet

Hei!

Jeg ble utrolig trøtt, ble øm og oppblåst nederst i magen og hadde litt vondt på den ene siden, fikk endel "sinna&banne-hormoner" og var veldig opp og ned i humøret flere ganger daglig,orket nesten ingen sosiale ting, fikk stive og harde brystvorter 24 timer i døgnet(haha, det var ganske komisk), jeg spiste som en hest ila de 15 dagene det varte, og fordøyelsen var ikke helt god.

Oppdaget i påsken at jeg var gravid, men var så sliten av hormonene og uvissheten at jeg ikke klarte å juble helt. det var litt rart. men nå får jeg lykkefølelse oftere og oftere...

Lykke til da, føler med deg...

Skrevet

Eg har hatt både ømme bryst og vore antydning kvalm utan å vera gravid, men trur det var mykje psykisk og.

Ta det med ro, så får du snart vita resultatet. Eg har konkludert med at eg ikkje stoler på slike "symptom" - har vorte skuffa fleire gonger.

Skrevet

Jepp, tester på rugedag 14! :-)

Lykke til du også! :-)

Skrevet

Ømme og store pupper..

Merket at de vokste rett og slett, hihi

Sambo merket det og og var helt imponert, hehe.

Masse mensmurringer.

Men mot slutten så dabbet de ømme puppene av og mens murringene ble små kramper..

Så fikk eg mensen dagen før eg skulle teste.

Har skjønt det sånn at når det ikkje går den rette vei så dabber symptomene av mot slutten, men når det går bra så bare fortsetter de, evt øker på..

Men dette er jo bare erfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...