inovember Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan lager dere velling? Hvor mye gir dere sånn i starten og når på døgnet? Kan en begynne med grøt nå eller helst velling først?
Kjukka Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Vi laga bare velling av sånn grøt-pakke. Bare veldig tynnflytende grøt liksom. Gav på formiddagen jeg, og bare noe få skjeer. Snuppa mi er snart 5 mnd. nå, og hun får litt forskjellig. Av og til grøt, av og til middagsglass... og hvis hun ikke vil ha, så får hun bare melk heller. Gidder ikke at hun forbinder mat med noe negativt...
Mamma TB Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Jenta vår er snart 5 mnd og eg begynte me litt smaksprøva,tok litt grøtpulver og blanna ud me mye melk så d ble helt flytene ga d midt på dagen så en kan se eventuell reaksjon....ga henne bare to skjeier og dagen etter ga jeg d samme fortsette sånn en stund grøten ble litt tykkere....følgte med om hun fik forstoppelse og d gikk kjempe fint nå er grøten nesten helt normal og d ser ud til at hun liker det,gaper så fort hun ser skjeen,men tvinger ikke i henne dersom hun ikke vil ha.Jeg brukte maisgrøt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå