Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For åtte måneder siden fikk vi verdens søteste tulle. Vi har innredet oss i en stor enebolig og jeg trodde vi hadde det fint. Samboeren min fridde etter fødselen og vi har planer om å gifte oss neste sommer igjen.

Men så sprekker idyllen. Min bestevenninne pusser opp leiligheten sin. Og i min godtrohet har jeg "lånt" henne mannen min til å hjelpe seg. Det begynte med at han skulle hjelpe henne å sette panel på soverommet. Det er jo ikke akkurat en kvinnejobb så det forstod jeg hun trengte hjelp til. Men det har utartet seg... Nå har hun pusset opp både stue og kjøkken!! Med det resultat at jeg nesten ikke har sett samboen min de siste par månendene... Han er der til og med på lørdager! Veit ikke hva jeg skal tro, men de texter en del på telefonen og jeg blir jo klart veldig sjalu. Har ikke turt å spørre henne rett ut, ikke han heller. Men han må jo skjønne at jeg er sur????

Er jeg urimelig eller kan det virke som de har et forhold? Har vanskelig for å tro det ...min beste venninne.. Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spurt han rett ut.

Kan ikke dere være med noen ganger,mens han pusser opp da??

Det hadde min kjære spurt om,hvis han skulle pusset opp for en venninde av meg.

Skrevet

Jeg hadde nok spurt han rett ut!

Du kan jo alltids besøke venninna di, neste gang han er der og pusser opp...

Skrevet

Spør de rett ut begge to. Fortell samboeren din at du føler deg litt såret at han r borte hele tiden - babyen trengr jo å se pappaen sin, de små elsker å se på hva foreldrene driver med.

Hvis dere ikke får være med r d ugler i mosen.

Skrevet

Du kan jo med rette gå på overraskende besøk... ta med babyen og si den savnet pappa.. og ta med lunsj en annen gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...