Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Mannen min er helt bestemtg på navnet, og jeg synes det er greit nok. Vi har dobbeltnavn på våre to andre, så vi ønsker det også på vårt nyeste familiemedlem. hva passer med Eirik?
prebs Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Eirik er høyt oppe på lista mi- kjempeflott! Forslag: Eirik Johan Eirik Johannes Eirik Olav Eirik August Eirik Christian Eirik Kristoffer Eirik Nikolai Eirik Sebastian
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg vil foreslå Eirik Andreas eller Eirik Aleksander. Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Du har fått mange fine forslag her, men hva med de litt mer norske variantene: Eirik Olai Bjørn Eirik Per Eirik Tor Eirik Lars Eirik
januarsurprise Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Eirik Johannes Chris Eirik Tim Eirik Tom Eirik Lars Eirik Hvis dere skal bruke begge navnene er det sikkert lurt med et kort navn foran slik at de "henger sammen", jeg synes Eirik Johannes var kult, men det er ingen som kommer til å bruke begge. Tom Eirik er liksom lettere og si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå