Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 ?? Jeg eeeelsker det! Barnefar synes det er stygt!!! Han vil kalle han Linus!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Arvid er et fint navn.. mye finere enn Linus.. Tenker Linselus når jeg hører navnet Linus
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Er mange som ikke synes det er fint..men det er etter bestefaren min, han gikk bort for 2 år siden og betydde utrolig mye for meg. Tenkte evt gi han dobbel navn da..men vet ikke hva som passer til det.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Arvid er jo kjempefint!! :-) Jeg syns Linus er vanvittig sukkersøtt og nusselig. Ikke helt min smak hvertfall!
Gulp Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Arvid er et staut og solid navn, kanskje litt kjedelig, men ganske fint. Linus syns jeg er forferdelig.... Kan ikke se for meg en 27-åring som heter Linus, det er mest et barne-tv-navn for meg. Hva med å bruke Arvid + mellomnavn, og la barnefaren bestemme andrenavnet?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Joda, men han har Linus som favoritt, ellers liker han Sebastien, Emil, Milo og Damien...synes ikke helt de passer. Vil jo bruke Arvid fordi det betyr noe for meg, han betydde mye for barnefaren også-men han synes det er direkte stygt. Heter Lien til etternavn, så må klinge litt og..
Gulp Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Jeg syns ikke Linus Lien var så veldig bra kombinasjon, nei. Kanskje dere kan ha Arvid som andre fornavn? Greier dere bli eninge om et navn å ha foran? Eventuelt finne et helt annet navn, hverken Linus eller Arvid? Vrient å finne det perfekte navnet, vi sliter litt her også.... Lykke til uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg ble fortalt at da min bestefar som het Arvid var yngre at han var missunnelig på broren din fordi broren hans hadde dobbelt navn og ikke han.. så bestefar lot som han hadde det.. Han la til Henrik Arvid Henrik... Likte det jeg
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Tror jeg må droppe Arvid...blir ikke enige om navn, og kan ikke kombinere hans ønsker med mitt.
Vannmann35 Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Jeg liker hverken Arvid eller Linus, så der har du meg.... Kjenner en veldig grei kar som heter Jon Arvid, men synes navnet er utrolig kjipt. Linus får meg til å tenke på operativsystemet Linux, samt linselus... Men hva med Arvin eller Alvin? Det kan jo minne om Arvid, men er litt mer spesielt...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Arvid Sebastian Lien? Funker fint i mine ører
ma-85 Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Synes Arvid er fint jeg. Likte ikke navnesmaken til mannen din Linus Lien hørtes ikke bra ut! Men som foreslått over går kanskje Arvid Sebastian an?
nussie Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Da får jeg komme og være på "lag" med barnefar jeg da,siden han ikke fikk mye støtte her:)skjønner godt at det navnet betyr noe spesielt for deg,men jeg syntes ikke navnet er fint!Linus derimot syntes jeg er kjempe fint og likte flere av forslagene til barnefar.Bra forslag fra en mann syntes jeg da virkelig:)Men det ikke lett å bli enige om en så stor ting som det å bestemme et navn til det kjæreste man har.Du kan jo heller ikke tvinge på han et navn pga oppkalling som han syntes er stygt,ville vært feil det også.Det finnes jo så mange flotte navn,kanskje dere må ta og gi litt begge to,finne et dobbelt navn som dere kan like begge to.begynne litt på nytt og stryke de navnene som dere hittil har vært så uenige om. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #14 Skrevet 23. mars 2008 Jeg må si eg enig med noen lengere opp her at Linus Lien hørest rett og slett dumt ut... Men Arvid Sebastian Lien var pent da =) Det klinger fint i mine ører i allefall!! Har forståelse for at du vil kalle opp sønnen din etter din bestefar, men hadde det vært meg hadde jeg nok gitt etter for Sebastian som mellomnavn! Det er jo pent navn =) Men unasett! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå