Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hvilken sportsdrikk/sjokolade velger dere å ta med?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 noe jeg liker... denne avgjørelsen må du nok ta selv
M, Vestfold Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Imsdal har kommet med en sportsdrikk som er veldig god. Ikke så sterk.. Lykke til med bag og fødsel
2.runner.up Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Lenge til det er min tur, men her blir det hvertfall kvikklunsj i baggen og en flaske med champagnesaft :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 hi hi, høres ut som det pakkes til ett maraton løp. Energi drikk og powerbar.....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Ja, anonym, det stemmer..å føde sammenlignes ofte med et maraton. Faktisk regnes et maraton for å være lettere, da man kan trene til det, og være forberedt på akkurat hva en skal gjennom på forhånd;-) Jeg skal ha med en sportsdrikk/karbohydratdrikk som heter "AA Drink/High energy". Den er gul på farge og smaker som en kjempegod vann-is Sjokoladene jeg tar med heter Multipower Power Pack Protein bar (gullfarget papir). Både drikken og sjokoladene fåes kjøpt både på treningssentere og i helsekostbutikker. Drikken koster rundt 16 kr og det samme gjelder sjokoladene, 16-18 kr.
Ladybird82 Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Jeg var på omvisning på føden og fikk beskjed om at sjokolade har vi ikke bruk for! Den får oss til å spy. Altså: sjokolade og andre melkeprodukter ble frarådet på det sterkeste. Har noe med at magen reagerer på dette under fødsel. Sportsdrikk var velkommen Jeg har ingen erfaring, men skal nok holde meg til rådet fra føden.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Sier meg litt enig her.Men jeg kan ikke huske og ha tid til verken og spise eller drikke sist jeg føde.Men nå var gutten min ute på knappe 4 timer da.
partyoffive Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 wow - det var nytt for meg. har født 2 ganger før, men begge ganger i USA og der får man ikke spise eller drikke noen ting under fødsel!!! Fikk kun isbiter begge ganger. kan man få spise og drikke her i Norge under fødsel?
Bolla med lille nurket. Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Fikk kald juice på føden og spise fikk jeg ikke tid til,hehe.Men kansje jeg tar med bananer eller epler,glad i frukt.Men husker jeg var skuffa at jeg ikke fikk flagg på fatet med skiver etterpå,hehe.
vanillaface Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har ikke tenkt på mat under mine fødsler selv om de har vært lange. Men dette er veldig individuellt så pakk med dere noe dere liker. Smak gjerne og vit at du liker det på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå