Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Synest dette hørtes rart ut. Det renner safter ut av kvinnen,hun kniper bena hard sammen,en god følelse,hun vil nipe mere,men klarer ikke,men det er så godt å knipe bana sammen,og hun blir bare litt svimmel.. Syntes ikke dette høres ut som en orgasme jeg da,men venninna mi påstår det.. Syntes virkelig en orgasme er bedre enn dette...som det høres ut som da-..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 hva har dette med barn 0-1 år å gjøre??? høres ut som en mann i forklening..
lille_Harepus Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 ? ? du har vell ikke noe bra sexliv har du?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 ehhh, hvorfor kan hun ikke spørre om dette her inne da?? er jo masse spm her på småtroll somikke handler om barn.. jezzezz
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Å herregud... går det ann.. folk legger nå inn alt mulig slags drit innlegg så om noen vil legge inn et innlegg om orgasme så gjerne for meg;)!!.. orgasme er jo helt forskjellig for en hver ,men jeg kan ikke beskrive den med ord jeg;-).. mmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå