Gå til innhold

Da er vi hjemme fra Riga :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har virkelig kost oss!

Flyturen ned var et mareritt, var noe feil ved innskjekkingen tok bare 1 time! Altså vi stod ved innskjekkingskranken i en hel time før de bare måtte skrive boardingkortene for hånd. Dermed rakk vi knapt å spise og Magnus fikk selvsagt ikke roen til å sove, så når vi kom ombord i flyet var han MEGET overtrøtt og helt turbo. Værste flyturen jeg noen gang har hatt, og virket som den desidert lengste!

Men da vi landet fikk vi bagasjen fort, fikk taxi med en gang. Hotellet lå midt i gamlebyn og var helt greit, savnet noen stoler og sitte i. Vi var relativt slitene alle sammen og sovnet veldig fort. Jeg var først våken og gikk ut for å lete etter søppelmat til oss. Så satt vi og spiste Hesburger og pommesfrites, Magnus som ikke har smakt det før sa nam nam nam etter hver bit!

Dagene ble brukt til byspankulering, due/ande/måke mating, lekeplass leking og vi besøkte dyrehagen som Magnus synes var stor stas!

Jeg og Magnuspappan satte en kjærlighetslås på en av bruene der. (sånn ordentlig klisjeting da! M <3 O og sånt!! hihi menmen)

I går var vi innom en cafe som var kjent for sin varme sjokolade, og da MÅTTE jeg jo bare innom og smake veit dere! Og varm sjokolade var nettopp varm sjokolade!!! En liten kopp (sånn espresso kopp) med flytene mørk sjokolade! Og et stort glass vann til, og det trengtes, for tunga var jo helt ødelagt etter på, men som jeg koste meg!!!!!

Eneste vi ikke fikk tid til var badeland og spa for meg, men det har vi tilgode neste gang! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en koselig tur...:))) Koelig ting å gjøre det du og magnuspappan gjorde da...hihi. Godt man kan være litt romantiske også... Blir ikke for mye av det her i huset for å si det sånn...

Må innrømme at det noen ganger har vanket litt butikk mat her... og nå har lille sjefen i huset lært seg at når han spiser pommesfrites kan han "duppe" i ketchup.. og da sier han : "huuuuuddddli.." som betyr nyyyyyyddelig... C",)

Fortsatt god påske

Skrevet

Så bra dere fikk en flott tur til tross for dårlig start!!

Overtrøtt unge = aldri morro!

Romantiske klisse ting = herlig!!!

Varm sjokolade = oj, det var det voldsomt...

Badeland og spa = optimisten... når skal du rekke å kose deg på spa med mann og to unger... ;) Du får dra alene eller sammen med O når Magnus og lille O er blitt større!!!! Så kan dere klisse litt mer i Riga! (hihi... og plutselig kanskje dere blir trebarnsforeldre likevel!)

Skrevet

Godt det ble en koselig tur til tross for dårlig start!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...