Gå til innhold

Trille der baby kan se på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter meg gal etter en slik trille som er vendt mot personen som triller, det er tydeligvis nesten helt umulig å få tak i.

Synes dette er veldig rart siden at anbefalingene er at barnet skal være vendt mot personen som triller til dem er 1,5 år (ikke kritikk eller angrep av noe som helst slag).

Er det noen som vet om slike triller? Har en kombivogn, men tror trille kan være vel så greit i sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett på diverse triller/sportsvogner, og har funnet en som passer for meg. Jeg kjøpte meg en Britax Vigour 3 på ebay. Denne kan vendes mot deg eller fra deg alt ettersom hva man ønsker. Prisen ligger på rundt 350 £ + frakt. Ikke den billigste, men den er kjempefin. Lett og grei ;)

Ellers kan man kjøpe CasualPlay Vintage reverse. Den er fin/god ;)

Skrevet

Har du den utgaven hvor fotbrettet kan reguleres? Jeg har store planer om at dette blir by/shopping/reise trille til nestemann.

Dumt den ikke selges i nærheten sånn at man kan ta en nærmere titt på den, men det jeg har lest meg til høres positiv ut. hvordan sysn du forresten kaljsen er på vognen, den ser litt åpen ut i liggestilling?!?

Skrevet

og til Hi

Bebe comfor Lola er også en trille hvor du kan snu setet mot deg =)

Skrevet

Du mener casualplay'en?

Skrevet

Nei jeg tenkte på Britax viguor 3, glemte visst å skrive det..hehe

Skrevet

hei,Loola trille er fin trille.kan snue begge veier.

Skrevet

Glemte å si at den selges på babykos.

Skrevet

Den har ikke regulerbart fotbrett nei (har ikke sett noen som har det; har du en link til vognen du har sett som har det? Jeg har 2008-modellen), Den kan legges ned i liggestilling, og jeg synes at den er lun og fin (til å være en slik type vogn (større vogner er selvsagt lunere).

Anbefaler denne vognen ;)

Skrevet

På www.britax.se kan du se vognen, og der ser det ut som om fotbrettet kan reguleres.

Skrevet

Hei igjen =)

Min er lik som den på bildet, så da er vel svaret ja. Det kan reguleres (heves/senkes).

Skrevet

Ok, så bra. er den lett og legge sammen, og blir den liten? Den er jo ganske høy egentlig, men den er stødig alikevel eller?

Har hatt bugaboo før, men knekkhåndtak, at den kan legges sammen i en del og at man kan heve senke fotbrettet gjør at denne vognen passer meg bedre. Var noe jeg savnet på bugaboo.

Skrevet

eh.. oj. Nå så jeg akkurat noe... Jeg har ikke 3+, men 4+. Valgte den med 4 hjul fordi jeg hadde samme bekymring som deg mht stødighet (den jeg har er stødig og fin). Den blir kjempeliten sammenlagt. Har sett på omtale av de med 3 hjul og de sier at den er stødig. Beklager hvis jeg har villedet deg, men det er ikke så mye forskjell på de to...

Skrevet

Det går fint, de er jo ganske like ja. Har også hørt at den er stødig som 3-hjuling, men kan jo hende andre har en annen oppfatning.

Skrevet

WOW! så mange bra svar:)

var kjemperedd for at jeg skulle bli kalt hysterisk mor osv osv

skal se cæsar og så surfe etter triller:)

Skrevet

hehe.. nei.. Jeg har vært igjennom det samme. Jeg måtte skifte til sportsdelen tidlig etter at gutten min vokste ut av bagen (har oth) og har savnet å kunne se ham og snakke med ham (selv om han liker gogt å se seg rundt -derfor godt å ha valget :)

Det er jeg som eier en Britax Vigour (4 *hehe*) og er veldig fornøyd med den. Den er ikke lett å finne på nett, men den finnes :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...