Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Har tenkt litt på Mali hvis det er jente. Navnet kan ikke inneholde R da det skal uttales på to dialekter...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Ella Helle Jenny Kaia Julie Amy Sofie Mille Isak Noah Emil Filip Lukas
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 gjerne litt uvanlige navn, vil ikke ha noe som "alle" andre kaller barna sine..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Sienna Savannah Matilde Othilie Tilla Tilde Sanna Matheo Leander Milian
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Mali er veldig fint. Andre forslag: Iben Lone Live Leyla Leona
Vannmann35 Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Leo og Ebba kjenner jeg da :-) Mali er jeg ikke så begeistret for, høres ut som en Mari som ikke kan si navnet sitt... Andre forslag: Alma Anna Maxine Miren Mirja
januarsurprise Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Jeg synes Mali er kjempefint! Har det på min egen liste Mina Molly Dina Maya Meline Felix Miles Max Noel Var noen av disse i stil med det du liker?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Leo er et tøft navn :-) Her er mine forslag: Ida Stine Line Malin Tuva Kaja Eva Thomas Vetle Vemund
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Jeg likte godt Felix og Mina, ellers var det mange gode forslag, jeg har tenkt på Linus også, men det er liksom litt populært om dagen, det er jo forøvrig Mina og:( Så er det bare å få med gubben på dette da:p har nesten han med på Mali, Felix tror jeg det kan bli verre med, men jeg har heldigvis noen mnd igjen å jobbe med han på Takk for forslag så langt, kom gjerne med fler:) HI
januarsurprise Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Et navn jeg synes er veldig kult selv om det egentlig er veldig gammelt er Elvira. Når man har smakt noen ganger på det klinger det utrolig fint - er liksom gammelt men nytt allikevel Likner litt på Mira. Jeg har selv en Leon hvor vi skal finne navn til søster/bror etterhvert... Tar med noen til jeg : Joel Ted Sam (veldig kult:) Lita Mia/Mie Sanna
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Leo og Ihne Leo og Iben Leo og Julie Leo og Lone Leo og Lina Leo og Linn Leo og Luna Leo og Lasse Leo og Liam Leo og Ole Leo og Emil Leo og Adam Leo og Cato Leo og David Leo og Iver Leo og Naim
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Det blir nok Mali (+ et mellomnavn, HJELP??) Eller Felix Emil (uttales med trykk på i'en)
januarsurprise Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Kult! Synes de navnene er veldig fine! Hva med: Mali Elvira (dette er da mine favorittnavn for tiden... syntes de klang godt sammen) Mali Serine Synes det er vanskelig å finne mellomnavn - det står så godt alene... Det blir liksom litt ødelagt av å henge på et av de vanlige mellomnavnene.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Mali Alexandra Mali Viktoria Mali Matilde Mali Sofie Mali er veldig fint alene, er ikke så veldig glad i dobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Mali Michelle Mali Angelica Mali Isabel Mali Isadora
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #18 Skrevet 24. mars 2008 Leo og Mali passer greit ilag.. Ellers vil jeg foreslå: Kaja Stine Maiken Lina Tuva Even Thomas Ivan Lukas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå