du og jeg og vi to Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Etter flere uker med bæsjebleie kanskje 1 gang i uka kommer det plutselig hele tiden! Skifter kanskje 6 bæsjebleier i døgnet. Han har ikke vondt i magen og er helt som vanlig ellers. Noen andre som har opplevd noe av det samme? Hva kan det være? Hvor ofte bæsjer deres små?
line_n & sara Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 oi..seks var mange!! men får han mm, så er det visst innenfor normalen,ja! sara holder seg til et gjennomsnitt på 1 om dagen, noen ganger to, andre dager ikke noe! og er også 4 mnd!
*1+1=2 små* Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 hadde en periode her(ammer henne) hvor hun bare bæsjet 3 ganger i uka...eller mindre..men nå er det minst 1 gang om dagen...men på mandag bæsjet hun 3 ganger i løpet av 4 timer:P haha uff tror hvis de virker normale så er alt ok, er jo ikke akkurat lett å se forskjell på om de har diare eller ikke
du og jeg og vi to Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 Hmm... ja, det er veldig lite som kommer i noen av bleiene da. Virker som han har litt løs mage uten at det plager han. Kommer liksom litt luft med noe attåt...
72moddelen og tulla Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Datteren min er bare 6 dager gammel og hun bæsjer ca 4-5 pr døgn. Ikke mye selvfølgelig, men jeg skifter bleie hver gang, så med tissevåtebleier går det vel ganske mange i løpet av et døgn. Trur det er ganske individuelt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå