Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Er så heldig at jenta vår sover mellom 3-4 timer ute på dagtid. Men noen dager er det kun 1 time før hun våkner og skal ha mat igjen. Regner da med at det har vært økedager. Etter dette har hun sovnet igjen, men da på sofaen inne. Lurer på om kanskje det hadde vært greit og legge henne ut igjen etter mat? Hva syns dere? Flere lurer ute eller bare en?
ulydia Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Ja, kvifor skulle ikkje det gå greitt?? Eg har snuppa ute heile dagen, eg (tre lurer på ca 2-3 timer). Ho er 3 mnd og har den siste mnd berre sove ute (vil ikkje sove inne lenger). Heldigvis begynner været å bli betre og ettermiddagane blir lysare.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 ok Jenta vår er 7 uker og sover mye om dagen, men da max 2 timer når hun ligger inne, som regel bare 1 time. Da kan jeg prøve det da, neste gang hun sove lite. Hun har nå sovet i snart 2 timer, så kanskje hun sover lenge idag. HI
velsignet med to Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Så lenge været er bra gjør det vel ikke noe at de sover ute, en eller flere ganger per dag. Gutten min vil ikke sove inne lengre, så her er det opptil 4 lurer ute per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå