Gå til innhold

Hvilken type grøt introduserte dere babyen for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både type (hvete, ris osv) og merke (nestle osv).

- og hva likte barnet best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nestlés Maisgrøt. Den var veldig populær her fra 4 mnd til rett rundt 6 mnd alder:)

Skrevet

Til gutten vår, startet vi med Nestlès risgrøt, da han var 6 mnd. Denne skulle være mildest for magen. Prøvde også maisgrøten etterhvert, og han likte denne og :)

Skrevet

Mandelpotet blandet med morsmelk. Hun elsket det :o)

Egentlig ikke svar på spørsmålet, men ville bare tipse om andre alternativer.

Skrevet

Småfolk min første grøt. Havregrøt med hvete og mais tror jeg. Lettvint siden den bare skal blandes med melk. Falt i smak den. Storesøster på 2,5 år likte den også! Hun spiser opp restene etter lillebror! (flere som vil være baby!)

Skrevet

Nestles havregrøt, den falt ikke i smak. Prøvde da kokt potet med malt og mme, likte ikke det heller. Kokt søtpotet - nei. Most banan - nei. Fruktpurè fra Nestlè - nei. Middagsglass fra Nestlè - neida. Så kjøpte jeg Nestles maisgrøt - og han elsker den ;-)

Skrevet

Har nettopp begynt, så jeg har ikke prøvd så mye. Men han har fått nestle sin maisgrøt, og den elsker han. Har også laget litt fruktpure selv, og det likte han ganske godt - laget eple/pære og eple/gulrot.

Skrevet

Nestle maisgrøt. Ikke helt populær enda, men vi øver :)

Skrevet

Risgrøt fra Holle. -ikke så populært så jeg hadde i en spiseskje med most banan ;) da gikk det ned ja!

Gjest NydeIig
Skrevet

hirse grøt fra holle, og det gikk veldig fint :-)

Skrevet

Nestle risgrøt. Har gått en hel boks nå! Den går ned på høykant! Nå også med litt sviskemos ved siden av. ;) "Mmmm..." sier mini, 6mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...