Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Har akkurat fått vite at vi venter en jente, men trenger forslag til navn. Vi liker veldig godt Jenny, Julie, Kaia, Linnea, Mathea, Matilde, Cecilia og Marielle. Hva liker dere best?
Jannamor Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jenny Mathea Linnea Kaia Mathilde Julie Cecilia Marielle Vi har egentlig hatt alle på lista vår men første bolken er de jeg liker best og så nedover. Vi liker Mariel bedre enn Marielle da.. ellers Klara Sofie Vilde Alvilde Andrea Amelia Amalie Ariana Adriane Lilliana/e Juliane Nora (det var det vi endte på, men vi får gutt) Thea Lilja Tilde Alva
Vannmann35 Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Min rangering: 1. Cecilia - nydelig og klassisk + sjeldent 2. Julie - klassisk og pent,m men liker Julia bedre 3. Jenny - helt ok - ville liker bedre Jennie! De andre navnene liker jeg ikke i det hele tatt!
prebs Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg tror jeg ville rangert dem sånn: 1.Julie-flott 2.Kaja (helst skrevet sånn) 3.Mathilde (skrevet sånn) 4.Mathea-sjarmerende 5.Cecilia-vakkert 6.Jenny-koselig 7.Linnea-litt for søtt for meg 8.Marielle-eneste jeg ikke liker i det hele tatt Mange fine navn, altså:-)
ma-85 Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Jenny, Mathilde og Cecilia er fine navn. Kaia ville jeg skrevet Kaja, ellers blir det for likt kaia (altså stedet man har båter). Ellers et OK navn, Julie er også helt greit. Mathea, Linnea og Marielle liker jeg ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Fine navn du tenker på! Men jeg ville rett og slett valgt JULIE. Nydelig navn!!! Eventuelt Mathea eller Marielle. Lykke til!
Troillpia Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Hei... Toppisnavn eller ei, jeg synes navnene du har plukka ut er fine! Her er mi rangering: Linnea Cecilia/e - datra mi heter Cecilie :-) Mathilde Mathea Julie Marielle Jenny Kaia :-)
moorty Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Kaia : ) Dersom det blir jente, så blir det nok Kaia her i allefall : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå