Gå til innhold

Er litt nedfor om dagen :(

1prinsesse+2engler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, vet hvordan du har det. Selv om det er viktig å bearbeide og tenke gjennom opplevelsen kan det jo blir veldig mye av det når man har fri og ingenting å gjøre. Kanskje du kan ta med gubben på museum eller andre severdigheter dere har i nærheten (leke litt turist i hjembyen. Kan være gøy) eller møte noen venninder som ikke har barn, eller kino? Finn på noe gøy, for det er nesten umulig å snu tankene til noe positivt når du bare sitter hjemme.

Det er så innih=)&(#%/= urettferdig at noen får liv som er så korte at de ikke rekker å puste inn engang før det er slutt, mens andre får over 100 år som de bruker på å ikke gjøre noe spesielt med... Har være så sint og så trist så lenge, men det hjelper ikke. Verden er urettferdig og ingenting er garantert..Det hjelper ingenting å føle seg sånn.. :(

Ja det er så inni he...... utettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ubeskrivelig!!

Jeg har jo på en måte lyst å finne på noe for å slippe å sitte her og glo og da, men kommer liksom ikke i gang.... Det hjelper ikke sitte her og føle seg nedfor heller!! Humøret hadde sikkert blitt bedre av å komme seg ut litt.

Huff...nå synes jeg bare synd på meg sjøl!!

• 2 uker senere...

Det går greit. Har hatt begravelse (veldig fin liten sermoni, men var helt satt ut resten av dagen) og orker ikke å tenke på å oppleve dette igjen, så prøvinga får vente. Har søkt på skole så jeg har noe helt annet å tenke på i mellomtiden. (advokatsekretær. Gleder meg tl å bli skolepike igjen:) )

Prøver hardt å glede meg på andres vegne men søren som alle rundt meg driver å blir gravide nå da.. *sukk*

Annonse

Nei det er absolutt ikke lett!!! Det var et rent h... å måtte gå igjennom noe slikt.

Var vanskelig de første ukene å se gravide damer, folk som var ute og trilla osv. Gikk konstant med klump i halsen og tårene presset på. Bare noen så på meg og spurte hvordan det gikk, så braste jeg ut i gråt. Men det var godt å gråte og prate. Og det blir lettere med tiden.

Men det er fint du har noe å glede deg til nå da:) Det hjelper også!

Vi har enda ikke fått lagt ned vår lille engel på minnelunden og det gnager meg en del akkurat nå. Du kan lese hvorfor litt lenger ned her på sen abort, under "hvordan kan de la oss vente så lenge?", hvis du har lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...