Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille meg venter nr3

Jeg skal ha 25 august foreløpig.... Men får vel termin noen dager før vil jeg tro!

Var hos en venninne igår, som var så sikker på at jeg er lenger enn jeg er, så vi får se til onsdag, da er det UL tid for meg også hihi

Ja magen din kommer..... Jeg sitter fortsatt å venter på "den store" magen jeg da hehe

Først nå om dagen kjenner jeg også veldig mye spark, men inni mellom noen dager er det bom tyst! Huff.. hehe

jeg har kjent spark i flere uker jeg nå..lell med bitteliten mage :))

Men jeg har aldri fått sto mage noen gang..fått babyer på 3360 og 3790, men har ikke vært større enn jeg så ut som 6-7 mnd

Men spark kjenner jeg hver dag nå..og de blir oftere og oftere :)

Jeg har termin følge BIM 26.aug..følge legen 27.aug..ifølge BIM er jeg 17+5 og ifølge legen er jeg 18 idag..så forstå det den som kan.. hehe

Så jeg følger uke tellingene til BIM..for de stemmer med min mens iallfall.. :)

Skal på UL 2.april så da får jeg jo den "rette" terminen

Annonse

Lille meg venter nr3

Men noen blir jo ikke store... Er du høy? For jeg er bare 158 høy, og hører maaaange sier at når jeg er så liten og kanskje ikke så tynn fra før, så får man skikkelig mage... De som er høye og tynne i forhold, blir jo gjerne ikke så-å store.... ;) Hakke peil jeg da men hehe

Heldig du er som har kjent spark lenge, jeg er mer usikker, er først nå jeg er sikker på at han sparker hihi, og det kommer oftere og oftere og;)

Du, det der med dager og uker, kan en ikke bli klok på.. Jeg har fått lik termin av ALLE leger, og det som er, og dagene stemmer overalt, så heldig sånn sett, INNTIL videre hehe.........

Ja vi får se hva UL'en sier

Babyaugust08

Jeg skal på UL på torsdag! Håper på ei hyggelig jordmor...hadde ei skikkelig snerpete ei på barn nr to..

Ja,gleden er like stor denne gangen...(vi gikk mange runder før vi bestemte oss for barn nr 3-så dette er en etterlengtet appåklatt!!!)

Spent på å få høre fra UL din!!

Klem

162 :) så ikke så høy jeg heller nei..

var 53kg på 12 ukers kontroll med nr 1 og 55 kg på 8 ukers kontroll med nr 2

nå er jeg litt mere..60 kg :( men jeg har en tendens til å slanke beina mine når jeg er gravid..å det har jeg gjort nå også.. så jeg er ikke overvektig da..

milde.m72

Du skal på svangerskapspoliklinikken eller? Jeg er der hver onsdag/annen hver onsdag, og de jordmødrene jeg har der, fy flate, de er så snille, men jeg hører når man skal på ul, kan man være uheldig med noen av dem... Men håper du får ei fin jordmor nå da, du kan hilse fra meg å si jeg har skryte så av de hihi....;)

(er der pga diabetes vettu)

Hvor gamle er de andre barne dine? ;)

Ja skal fortelle om min UL, kommer garantert en link hehe;) Og jeg gleder meg veldig til å høre åssen det har gått med din UL også, ønsker deg masse lykke til.... ;)

Klem;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...