Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan fungerer dette for de av dere som har barn som deler rom?? Vi har tre soverom, og vil ha et barn til om ikke så lenge og da må de to minste dele rom, men lurer bare på om de da blir veldig påvirka av hverandre eller om dette er noe de fort venner seg til??
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Hei,vi har to på 7 og 9 år som deler rom og det går fint.
freebird Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 To i barselgruppen min har to barn med ca 2 års mellomrom og de deler rom. Det er litt masete innimellom når det er sykdom osv, men stort sett går det jo greit. Barna har mye glede av hverandre også. Mine to stedøtre har alltid delt rom hos oss og det har gått helt smertefritt (annet enn krangling over leker da...) De har veldig gode sovehjerter og vi har gode soverutiner, det har jo mye å si. Hva om de to eldste deler rom et år eller to først, jeg føler i alle fall at det er mest "nattemas" fram til barnet er mellom 1 og 2 år. Så kan de to yngste dele rom når dere ser at den aller yngste har et godt sovemønster?
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Vi leier en liten leilghet med bare et ordentilg soverom på nå mens vi bygger. Inne på det soverommet sover vi alle sammen. I alt to voksne og tre barn. Det går helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå