Gå til innhold

Hvor sover barna på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 4 måneder, og vi må trille han i søvn i vogna for i det hele tatt få han til å sove på dagen. Selv da blir det en del hyling, selv om det har blitt litt bedre den siste uka. Han nekter å sove uten masse trilling. Men kunne ønske å bruke vogga, evt. senga hans, til å sove i på dagen også (utenom når han sover ute selvsagt :-) ). Hvor sover deres barn på dagen? Flere som må bysses i søvn uansett? Vi får snart en oppgått sti mellom stua og gangen etter all trillinga inne. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover i vogna på bhg. å i senga hjemme.

Skrevet

Ute i vogn! Alle mine 3 har hatt det som vane. De første åra så sov de så lenge de ville, men etterhvert må man begynne å innskrenke på sovingen. Jeg gjorde det allikevel til en vane å ikke legge de før de var trøtte nok. Det hjalp ikke å legge en unge som ikke var tilstrekkelig trøtt.Noen ganger var de litt urolig akkurat når de la seg, men har aldri trillet de i søvn for å stå ute og sove på terrassen/forsiden av huset. Blir litt annerledes når de sovner når vi går tur, men..... Har egentlig aldri rørt vogna når de først har sovnet.

Skrevet

Jenta mi har fra dag én sovet på stua på dagtid, hvis vi har vært hjemme. Jeg for vår del syns det er flott at hun vente seg til å sove, selv med lyder. Jeg har samtidig støvsugd, sett tv, spilt musikk o.l samtidig som hun har sovet i samme rom. Kanskje derfor hun er så flinkt i dag til å legge seg å sove med en gang hun blir lagt ned. Aldri hatt noen problemer. Nå er hun 9,5 mnd, når hun skal sove på dagtid og vi er hjemme, har jeg begynt å legge henne på rommet hennes. Siden hun nå har begynt å sove 1,5-2,5 t i strekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...