going mamma + spire Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Erfaringer? Har lyst på denne som reise/ shopping vogn. Men lurer på hvor tung den er og hvordan den er å trille? Noen som vet navn på butikk i strømstad som har denne og evt pris? Takk for svar:)
3xmamma Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har den vogna og jeg elsker den!! Vet ikke ekstakt hvor tung den er, men den er ikke tung Genial som shopping vogn, du kommer deg inn på de smaleste butikkene har jeg erfart. Jeg bruker bagen enda da, den er så stor at det har ikke vært nødvendig å skifte over til sportsvogna enda. Vesla er 7 mnd nå Anbefaler denne vogna på det høyeste =) I butikken nær meg ligger vogna på 2495,- det er med sportsvogn delen. Du kan kjøpe bag utenom og den ligger på 1000,- Vet ikke om butikker nær deg, men vet reflex fører denne vogna.
going mamma + spire Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Tusen takk for svar! Har en simo kombi nå, så jeg er ute etter en mindre shopping og reise vogn. Så trenger bare sportsdel. Men er jo en fordel at man kan ha bag på den også. Jeg bor vanligvis i Bergen så der har vi reflex, men er på besøk i sandefjord i påska, så tenkte at hvis de hadde den billigere i strømstad hadde det vært verdt en titt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå