Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 hun må str 80. Er ei lita snuppe. Skal begynne i mai så må ha klær deretter. Regner med å kjøpe nye til høsten da hun vokser ut av disse i vår. Hva lønner seg å kjøpe??? og hva trenger hun egentlig? fint med mange tips:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Innesko/tøfler, Utedress lue og votter som ligger igjen vi har også solbriller liggende igjen (vårsola er skarp!) Regndress støvler/goretex skoletter skift inne i tilfelle hun søler på seg (bukse + genser) bleiepakke våtservietter Dette trenger vi ihvertfall i vår bhg.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 til våren vil du nok trenge utendørs: -tynn utedress -lue -tynne votter -støvler,joggesko -regnklær innendørs -bodyer -strømper,evnt.strømpebukser -bukser,gensere -innesko? -bleier jeg bruker å sende med 3 ombytte av innendørs klærne. ytterklær har jeg så masse av at de har 2-3 skift der også men du kan jo høre med barnehagen hva du må ha med da:) har sikkert glemt å liste opp masse her men, går liksom på rutiner,hehe.. jo, solkrem bruker jeg å sende med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå