Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Storesøster heter Ella og storebror Isak, men trenger forslag til lillesøster...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Ka med isabell? isa etter storebror og (b)ell etter storesøster? :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Ikke så dumt, liker Isabell veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Kan evt. bruke isabell som et mellomnavn, vis du syns det blir FOR likt de andre søskene.. men er litt stilig og da:-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Neida, syns det er fint jeg. Vil ikke ha dobbeltnavn siden de andre ikke har det. Trenger noen flere forslag som kan diskuteres med mannen.
Troillpia Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Isabell som noen foreslo er et fint navn. Men om du ønsker å videreføre rekka med navn på 4 bokstaver og to stavelser, som jeg kanskje ville gjort, foreslår jeg: Ella, Isak & Lina Ella, Isak & Tuva Ella, Isak & Alva Ella, Isak & Guro Ella, Isak & Anna :-)
Vannmann35 Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Ettersom at begge storesøskene har hebraiske og korte navn, så ville jeg synes det var fint og beholde den røde tråden :-) Hva med: Ella, Isak og Ada Ella, Isak og Dina Ella, Isak og Maria Ella, Isak og Mirja Ella, Isak og Anna Ella, Isak og Ruth
Cybele Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Veldig enig med tostavelse og fire bokstaver. Helhetlig og pent. Andre anternativ kan være: Ella, Isak & Mira Ella, Isak & Anna Ella,, Isak & Lotte Ella, Isak & Nora Ella, Isak & Maja Ella, Isak & Tyra Ella, Isak & Sara Ella, Isak & Lola Eller syns jeg Lina, som nevnt ovenfor er kanskje det peneste alternativet:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Mange gode forslag, liker spesielt Isabel, Anna, Sara og Alva. Vi har tenkt litt på Leah, Helle, Jenny, Kaya og Cecilia og, men klarer ikke helt å bli enig om noe. Føler vi venter på det "perfekte" navnet..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Kaya er veldig fint, liker Cecilia og. Ellers er jo Julie, Sofia og Viel fine navn.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Hmm, det har jeg egentlig ikke tenkt på, men liker det veldig godt. Skal nevne det for pappaen.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 Ella, Isak og Iben Ella, Isak og Nadia Ella, Isak og Hannah Ella, Isak og Hedda Ella, Isak og Rikke Ella, Isak og Nora Ella, Isak og Vilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå