Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hvilken vogn som bare bagvogn? Hvilken som bare sportsvogn? Og hvilken som duo/ kombi vogn?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Teutonia S3 syns jeg er best som både sport/bag og kombivogn, har softbag da :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 bugaboo uten tvil, har hatt endel vogner til min 2 mnd gamle baby, og den beste er bogaboo
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 ... Hvor mange vogner har du egentlig rukket å prøve skikkelig ut på den 2mnd gamle baby ... ???
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 ::: Emmaljunga - da får du en solid og stødig vogn !! Har emmaljunga duo - den brukes nå til barn nr to, er like fin og utrolig god. Den er super - synes jeg da ... :-) Og ønsker du en skikkelig god og super lett sportsvogn, kan du sjekke ut mere om Easy Walker :-) Vi har hatt EW classic til førstemann - den er helt utrolig lett og fin. Nå til nr to skal vi prøve ut EW sky - bare for å få litt forandring. Den virker like super som classic'en ... :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Vi hadde Teutonia Mistral til første, og har vært veldig fornøyd med den... Både som bagvogn(med softbag) og sportvogn...Selv om den egentlig ble kjøpt, fordi vi måtte ha ei lita vogn som fikk plass i bagasjerommet på bilen... Men har ikke byttet vogn, selv om vi nå har kjøpt stasjonsvogn;) Bruker vogna som sportsvogn nå Liker også veldig godt Simo kombi, mn har ikke hatt den, så har ingen erfaring med den(tror kanskje dn er litt tung?)... Også virker jo Buggaboo helt super da- stor og god bag+++
megc Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Vi kjøpte Peg Perego. Helt ukjent merke for meg, har aldri sett noen andre med det heller, men jeg var kjempe fornøyd med vogna. Det var duovogn. Likte bagdelen best. Nå bruker vi casualplay t5. Den er også god. Kanskje litt tung å svinge med når jeg sammenligner med Peg Perego'n ( den hadde ekstra gyngefunksjon). Det er en sportsvogn.
<3 lykkeliten <3 Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jeg liker simo kombi best. Rett og slett fordi det er en romslig og god kvalitetsvogn. Ja, den er litt tung, men det er det verd. Vogna er stabil og stødig. Virkelig kvalitet for pengene.
Bergene Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Som bare bagvogn må det kanskje bli simo duo eller emmaljunga mondial/ edge med classic understell, men disse er noe tunge som sportsvogn. Bare som sportsvogn så enten OTH eller emmaljunga scooter. Som duo/kombi vogn syns jeg emmaljunga city cross, brio happy med teleskop understell eller teutonia mistral er greie vogner. Disse tre siste er gode ute på tur og som bagvogn, samtidig som de ikke er for tunge til shopping og som sportsvogn. Men jeg har ikke erfaring med alle vognene jeg nevner altså, bare prøvd i butikken og hørt/lest på andres erfaringer.
mumsi tobarnsmor Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Hadde Simo kombi først. Stor og trygg, men tung. Brukte mykje hardbagen inn og ut. Det var praktisk. Eg syns den blei for tung til å bruke til sportsvogn. Rundt 7 mnd skifta eg til EasyWalker classic og kun brukt den sidan. Har vore kjempefornøgd med den. Den er veldig god og lett og køyre. Smal og veg lite.
hanalb Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Teutonia spirit s3 med fashionbag. Sporty 3 hjuling som er lett å manøvrere og slå sammen. Har alle de funksjonene som vi trengte + at vi likte den utrolig godt utseendemessig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå