Gå til innhold

Endelig hadde jeg sex igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert veldig interessant for dere, men igår kveld hadde jeg og samboer sex for første gang etter fødsel - og det er 7 mnd siden nå!!!!

Endelig - på tide, men jeg har hatt veldig angst for det. Men det gjorde jo ikke vondt i det hele tatt. Akkurat som før! :)

Eneste minus er at vi har 1 soverom, og at gutten vår våka en gang under "akten" + at jeg hele tiden dunka hodet mitt borti bamsen til gutten vår (bamsen lå i senga vår).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puh, da er det ikke bare meg som har venta lenge... er 6mnd+1uke siden fødsel, og vi har ennå ikke hatt sex.... "sluttet" en mnd eller to før fødsel.... har lenge tenkt at det er på tide, men kvier meg liksom litt + at jeg ikke slapper helt av med bebis i huset...

Skrevet

Dere hadde i alle fall sex mens du var gravid i alle fall. Det hadde nesten ikke vi.

Sist vi hadde sex var vel når gutten ble laget. Snakker om sølibat!

Ikke noe å grue seg for...dessuten gikk det jo ganske fort denne første gangen ;)

Skrevet

Så bra for dere:-)!

Har gått lenger tid hos oss, og jeg finner virkelig ikke energi eller lyst. Kanskje en bare må hoppe i det....?

Skrevet

tok 3 mnd. her..men hadde nesten ikke sex i svangerskapet pga sterk bekkenløsning og kvalme...:(

Synes ikke det er likt lenger...kan ha med å gjøre at vi må bruke kondom og detblir tørt:S Det svir og stikker litt...men blir bedre og bedre:)

Skrevet

så bra for dere da;).. vi hadde første gang etter 4 mnd, det var vondt og ubehagelig + at snuppa lå i rommet:(.. neste gang var vell rundt 6 mnd og det var helt fantastisk.. sexen blir bare bedre og bedre og vi får ikke nokk av hverandre.. 11 mnd nå og aldrig vært bedre... noen ganger er det 1 uke i strekk!!!.. bare hoppe i det ,men med langt forspill:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...