Labambie Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Åssen går det med dattera di og deg? Er formen hennes fortsatt fin? Fikk så vondt når jeg leste innlegget ditt. Håper alt har ordnet seg! Klem
Ung kvinne Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Tusen takk for d. Det går helt fin!Hun r så blid og glad og oppfører seg som om ingenting har skjedd. Hun landet nok på bollemagen sin, for hun har ikke en kul engang - har nok ikke hatt hodet nedi. Tror d var verst for mammaen. Hun fikk nok mest sjokk stakkars
Labambie Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Åh,så godt å høre! De tåler jo så mye mer enn vi tror da.. Vi tror jo de er så skjøre! Jeg har ikke gjort noe sånt enda,men har klippet henne i fingeren.. Var ille nok!! Nå ble jeg glad at alt står bra til. Slikt skjer jo oss alle før eller siden.
Ung kvinne Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 ja de tåler mye mer enn man skulle tro:) ja d ER sånt som skjer - blir så provosert av de som skynter seg å kjefte at det er mammaens grusomme feil. Det er bra det er mammaer som tør å innrømme at ting skjer - Vi elsker våre barn og er fantastiske mammaer. Noen av dere der ute er bare hauker og sirkler over etter noe å hakke på. Det er som en trafikkulykke - man tror det ikke skjer enselv, men pluttselig blir man pluttselig involvert selv. "Det skjer ikke meg, det skjer bare andre". Man skal aldri si aldri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå