prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 ammingen har gått helt fint fram til nå, men siste par dagene vil hun nesten ikke ha høyre puppen.. hyler og vrir seg!! er så fælt og jeg får nesten ikke pumpet noen ting heller. Vet det er melk der for hun legger på seg 400 gram per uke så får mer enn nok mat.. men stresser så kommer ingenting i pumpa!! hva skal jeg gjøre???? går greit når hun sover mens hun spiser... men fungerer ikke når hun er våken uansett ammestilling! redd for å miste melka!
mammaTilLinnea Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 det kan ikke være at hun kan ha noen slags låsninger i nakken eller noe da? når det er en side hun nekter? kan være vondt å ligge kanskje? min jente på 2 mnd nekter også ene puppen innimellom, mest venstresiden. skriker og raser, og roer seg og spiser når jeg bytter side... men neste måltid kan hun ta det brystet igjen... virker nesten som om hun vil bestemme selv, hehe:) slet med pumping selv jeg, måtte lære å slappe av før det gikk, gikk ikke når jeg stresset og ungen skrek... har ikke noen gode råd til deg da, får håpe noen andre kan hjelpe mer enn meg!
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 virker som min også av og til glemmer seg bort og tar den vonde puppen allikevel.. skal prøve å ringe legen til uka og få sånn spray som hjelper utdrivningsrefleksen litt.. håpløst! har fått helt angst for å prøve å gi henne fra høyre pupp! tusen takk for svar uansett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå