Gå til innhold

Noen med Pearly her ? Cerazette ødelegger meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt p-pillen Cerazette i 2,5 måneder og måtte bare slutte.

Skremmende å oppleve hvor mye rart de gjør med kroppen. ALL sexlyst, borte vekk. Mensen kom i hytt og pine. Har hatt noen skrekkelige sinneutbrudd, og vært veldig kort i lunta siden jeg begynte på dem. Nei, det var bare å slutte. Og glemte å si at jeg begynte å legge på meg allerede etter noen få piller. Har nå gått stabilt ned helt siden fødsel. Trener og spiser sunt og plutselig når jeg begynner på p-piller, så går vekten opp....

Nei - har kastet resten av brettet i den første pakken.

Nå vil jeg ikke ha mer hormoner. Noen som bruker Pearly ? Fordeler og eventuelle bakdeler med den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte Pearly mellom de to yngste. Veldig lett å bruke og godt å slippe prevensjon på de grønne dagene. Vi brukte pessar på de røde og var veldig fornøyd med det.

Jeg hadde relativt stabile sykluser fra mensen startet opp igjen etter nr2 så det gikk helt fint å bruke den. Hadde sannsynligvis ikke villet bruke denne hvis jeg ikke ville ha flere barn. Det som skjedde var at jeg hadde en måned hvor jeg plutselig fikk eggløsning mange dager tidligere enn normalt - det ser du på at temperaturen stiger. Så da visste jeg at jeg ble gravid! Nå er minsten 5 mnd gammel og jeg har sterilisert meg.

Vil du bruke Pearly og være enda mer sikker så bruker du annen prevensjon mellom mensen og eggløsning (det er denne perioden som kan variere i lengde) og dropper prevensjonen etter el og frem til mensen - denne perioden er alltid like lang.

Håper du finner ut av det. Hormoner er ikke noe kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...