Gå til innhold

0530...........d r natta d :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men "sjæfen" har visst bestemt at da er d starten på dagen... skjønner ikke hvordan jeg skal få han til å sove lengre, han sovner kl 19, m eller uten mat, ikke sjans til å holde han våken lenger. Har begynt m grøt uten at d hjelper, før sto han opp 6-6.15... gjeeesp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaaa.... sånn har vi det også om dagen... snuppa legger seg kl 19, da er hun HELT ferdig og kl 05 ca er det morran!!!!!!!! zzzz....... jeg er trøtt....

Skrevet

Sånn er det her også..opp og hoppe klokka 5.00...men , det er greit..ofrer gjerne litt morrasøvn for å få noen timer voksentid om kvelden.

Skrevet

Og her var vi igang 05.36... Som i går...

Syns hun våkner tidligere og tidligere :S

Er jo MIDT PÅ NATTA for meg da :S

Får mye ut av dagen når den starter så tidlig ja...

Skrevet

legge dere tidligere da!!!

Skrevet

ja må jo legge meg tidligere, når han starter dagen sånn som han gjør, ikke sover han noe på dagen heller, så d r ikke noe mulighet til å få tatt igjenn noe søvn.

legger meg ofte før min eldste datter :-) ikke så koselig for henne d kanskje, selv om mannen min er oppe.. og vi to, får sjeldent noe kveld sammen alene uten at en av barna er der, men d r vel bare sånn det r å være trebarnsmor :-)

Skrevet

men får en rolig start på dagen da, har god tid før noen skal ut av døra

Skrevet

Jepp, sånn er det her også...det er visst morgen i 5-6 tiden i følge Milla...i tillegg er hun mye våken på natten - så hun trenger tydeligvis ikke mye søvn, nei...legger seg i halv åtte-åtte tiden og sover en dupp på formiddagen.

Skrevet

mine 2 våkner tidligere å tidligere å. å de sover ikke gjennom hele natten. 2.5 åringen er våken MYE å d er lillebror på 8 mnd å. han får oxo pupp x 2 på natta. å mårran er mellom 5-6 blææ pisstrøtt jeg. selv om jeg er vant til minimalt me søvn så begynner d å ta på etter snart 3 år. men men er vell en fase alle onga må igjennom om vi vill d eller ikke. mine gutter har alldrig trengt mye søvn da.

Skrevet

Åh så godt å se at det ikke er bare min baby som er A-menneske hehe. Har prøvd alt mulig for å få ham til å fortsette å sove, men det ender alltid med at jeg må stå opp uansett. Hadde han tatt mme ser jeg for meg at han kunne sovnet igjen, for det er ikke så mye i puppen min lenger. Ikke nok til å bli døsig av i allefall. Så her må vi bare opp og bytte bleie, lage grøt, leke litt og så legge oss igjen - etter ca to timer.

Jeg er ikke flink til å legge meg tidlig nok desverre.. har heeelt rett i det du Anonym ;-) Det skal jeg snu på fra ikveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...