☆lillastjerne☆ Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Tar imot tips jeg også!! hva holder seg i magen??? Har kastet opp siden igår kveld nå<
Tokatter_USA Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Om det HJELPER mot kvalme, det vet jeg ikke, men dette sier mannen min ikke er så tungt for magen og kanskje holder seg nede: Ris, ristet brød og bananer, i tillegg til det du nevnte.
☆lillastjerne☆ Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Typisk at butikkene er stengt idag:( Blæh!!! Er nok at hele påsken er "ødelagt"........eneste ferien/fri jeg har før sommmeren:( Trenger virkelig noen dager fri....Er såå mye stress om dagen!!
rødhette* Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Det smaker helt grusomt, men det binder magen... Ta en teskje potetmel og rør ut i et glass vann. Så skal du drikke det.
♥Snulder Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Hvis det er oppkastsjau du har så er det ingenting som hjelper... Rådene ovenfor kan nok kanskje lindre plagen litt, men det finnes ingen vidunderkur for kvalme! God bedring forresten:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå