Nøtt Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Har spraya i fire uker. I to uker har jeg hatt hyppige hetetokter, noe som er skikkelig ubehagelig. Må løpe ut på terassen og kjøle meg ned innimellom.. Hehe.. Leser overalt at det er vanlig at bivirkningene går over når man begynner med sprøytene. Er på sprøytedag 2 i dag, og jeg har som vanlig hatt hetetokter opptil flere ganger i kveld. Når kan jeg forvente at de forsvinner? Noen som har hetetoktene under hele sprayperioden også?
AniBer Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Hei! Kjenner meg igjen.. he he... det er ikke gøy med de hetetoktene. De ga seg da jeg begynte på sprøytene, husker ikke helt om det gikk en dag eller to etter sprøytestart.. Langfredagsklem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Opplever akkurat det samme som deg, nå har jeg gått på sprøyter i 3 dager og natt var det helt håpløst, jeg var såå svett og jeg kavet hele natten hehe.. Men vi får holde ut, dette forsøket skal vi lykkes med Nøtt... og da er det verdt hver eneste svetteperle ) klem
Nøtt Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 Takk for svar, jenter.. Og jeg mente selvsagt hele SPRØYTEperioden, ikke sprayperioden, hehe.. Jeg synes det er litt snålt med hetetoktene egentlig. Fra å plutselig være helt normal varm så blir jeg gloheit og svett i løpet av fem sekunder. Kjennes ut som huden brenner på innsiden! Lurer på hvor mange ganger jeg hiver av og på dyna i løpet av natta.. Men ja, om dette lykkes, så er det absolutt verdt det. Og jeg vil heller ha hetetokter enn den grusomme hodepinen jeg hadde for et par uker siden. Så i bunn og grunn så er det bare en bagatell.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Ja nå har jeg gått på spray siden 1 mars og har hatt hodepine så j*** hver eneste dag og natt.. men lærer å leve med det hehe.. det er jo det værste!! Men vi må være positive og ja denne gangen er det vår tur )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå