Gå til innhold

Hair Extension?? Noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg vil så gjerne ha langt hår, men det virker som om det stopper å vekse etter det har nådd nedenfor skuldrene...

Så er dt noen her inne som har noen erfaringer med hair extension??

vil gjerne ha ekte hår... men hvis det skal gjøres hos frisør koster det rundt 4000 eller mere... noen som har noen billigere forslag? Og hva er det clip on eller slike man sveiser på....

Skrevet

Hei:-)

Jeg hadde engang noe jeg bestilte på nettet som ikke var så verst og som satt godt på med dobbelsidig sterk teip.. Mener det het batistone,men det skal jeg sjekke opp:-) Var veldig fornøyd med det og det var ikke så verst pris heller.

Skrevet

www.batistone.no ja:-)

Skrevet

Jeg har hatt og skal sette på igjen om et par uker..

Kjøper direkte fra levrandør jeg da så betaler ikke så mye.. (ca 500 kr for 100 fester +- )

Noen salonger setter på hår om du har med selv til rundt 1000 kr men det varierer fra salong til salong.

Jeg bruker keratin som man smelter i håret, om man steller det slik man skal og tar de uttav igjen på riktig måte så holder håret seg fint..

Skrevet

Hvordan kontakter man levrandørene da? Må man klippe de av etterpå??

Skrevet

Hei. Jeg er frisør, har jobbet med extention noen år. Anbefaler deg heller å sveise på , enn clip on, du blir trolig mye mer fornøyd med å slippe å ta av og på dette håret. Du får kjøpt veldig bra hår til en veldig billig penge på qxl. Billigere enn jeg får hos mine frisørleverandører. ikke fullt like bra kvalitet, men når jeg som frisør har hatt mange forskjellige, og er fornøyd med det, blir nok du også. :)

Du får kjøpt med extention tang og noen sender med video om hvordan å feste det, ikke noe vanskelig. Men de har billige clip on der også, hvis du heller vil ha det. De andre er kreatin fester som du smelter inn i ditt eget, skal du ha det av, finnes det en type olje (også på qxl) som du smører på og bruker en tang til å løsne de. Må ikke klippe de av.

Sitter som oftest i ca 5-6 mnd hvis du behandler det bra :)

Skrevet

Jeg har handlet extensions på nettet et par ganger og er missfornøyd til tusen ! Håret var skikkelig ødelagt og datt av i store dosser. Nå er jo jeg blond da og jo blondere hår du kjøper jo mere behandlet er det. Har tatt exstensions i 12 år og anbefaler frisør til dette . Har også prøvd med dobbelsidig tape og ble fornøyd med dette da håret så fyldigere ut enn med punkter.De med tape kan du bruke om igjen flere ganger også . Men smaken er som baken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...