Gå til innhold

Milla -->

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Milla er så herlig. Har ei Elisabeth fra før.. Kanskje litt stilkrasj.. Men nå er det mitt favorittnavn. Liker også Cecilia men er så redd det blir Cecci som kallenavn.. Hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Milla veldig godt, syns ikke det gjør noe at du har ei Elisabeth fra før. Du kan jo eventuelt legge til et mellomnavn hvis du syns det krasjer for mye. Cecilia er og veldig fint. De jeg kjenner som hetter Cecilie eller Cecilia blir ikke kalt Cecci, så hadde ikke tenkt for mye på det.

Skrevet

Milla og Elisabeth er topp! Go for it!

Skrevet

Elisabeth er nydelig, samme med Milla. To flotte navn som passer fint sammen.

Skrevet

Milla er sjarmerende:) Det står helt fint til Elisabeth, men jeg synes kanskje Cecilia er enda bedre. Elisabeth og Cecilia er to vakre, klassiske navn. Men- alle navnene er bra sammen, så hvis Milla er favoritten- kjør på;-)

Skrevet

Min stemme går til Cecilia! Synes Milla er koselig også, men for meg er dette mest et kallenavn for CaMILLA. Ellers har jeg aldri hørt kallenavnet Cecci for hverken Cecilie eller Cecilia. Kjenner en Cecilie som blir kalt Cilie er det eneste, samt en Anne-Cecilie som blir kalt Cissa... Men kallenavn kan man få uansett hva man heter... Kjenner en Henrik som blir kalt Elgen f.eks. ;-)

Skrevet

Synes Cecilia passer bedre til Elisabeth. Milla er et kallenavn i mine ører...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...