Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg lurer på et par ting.... Fikk beskjed om at jeg fikk et rift fram og bak under fødsel og at det var lite til at skatten min kom med hjelp av sugekopp! Men jeg lurer på hvor det fremre riftet vil gå... ? Fordi det viser seg at åpningen til skjeden går helt opp til urinrøret og klitoris om noen forstår... og jeg lurer på om det er vanlig? Finner ingen bilder av en vagina. Kanskje stingene har løsnet?? Og så har jeg blitt sydd bakover og der har det dannet seg en liten "boble" ligner på en hemoride... men tror ikke det er det, ligger rett ved skjedeinngangen, og når jeg tar på den er den svært følsom, tynt vev(kjennes ut som det gjør inni skjeden) og jeg kan kjenne hvor det er blitt sydd... men den minsker aldri... uansett hvor mange uker det går... Har enda ikke vært til 6 ukerskontrollen... 6 uker siden fødsel... Har ikke turt å hatt sex enda... Prøver å huske å knipe... Føler åpningen er mye større enn vanlig... Noen som forstår hva jeg mener...? Vært borti det samme? Har linker til bilder av vagina? Hva må gjøres itilfelle det er større åpning enn vanlig?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Hadde jeg vært deg,så hadde jeg ringt legen til tirsdag. Hvis stingene er gått opp,så tror jeg neppe du klarer stramme det opp ved å knipe. Da må de nok sy igjen,men da får du jo bedøvels.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Hører nesten akkuratt ut som meg dette her
Ung kvinne Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Ville tatt meg en tur til gynekolog med en gang:) Ikke gå å grubl og lur.
Ung kvinne Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Det er jo akkurat derfor man skal på 6ukers kontroll.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 De fleste er jo mye større der nede rett etter en fødsel. Jeg turte ikke å se med speil før etter 6 mnd! Og jeg er fremdeles en del videre enn før. Men, det du beskriver ang. åpning mot klitoris, det kjenner jeg ikke igjen. Men som sagt turte jeg ikke å se på meg selv i speilet før mye senere. Bedre å gå til en gynekolog og spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå