Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 hun hoster til a brekker seg og har en utrolig tung hoste og er veldig slimette...det sier seg at barn ikke skal hoste på natta. Jeg har to barn til hu eldste mista astmaen da hun var 4 men sønnen vår på 4 fortsatt har det.Husker ikke så mye av det da sønnen min fikk det hvordan han var da, men bør jeg ringe legen? eller er det bare å ta det med ro med at det er vanlig forskjølelse?
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Det er veldig vanlig med hoste om natten når man har bronkitt faktisk..Jeg har selv en på 6mnd og er på 3 natten med feber og forkjølelse. Han hoster også om natten men ikke værst da lissom..Du får se det litt ann da, ring ned på legevakten og hør da kanskje :-) ?
Lykkeliten og jeg Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg hadde tatt henne med til legen. Kan være bronkitt bl a.
Lykke X 4 Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Ring legevakten. Få en lege til å ta en titt på henne. Det hadde jeg gjort om det var min gutt, (han er like gammel som din lille).Lykke til og god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå