Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Gir han en liten flaske med lunken h-melk før han skal pusse tennene, er for kosen sin del da. Er 1 år og 2 måneder. Når sluttet dere med det?
rødhette* Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Nei, flaske har han ikke fått på flere måneder. Han får kveldsmat kl 18(foreløpig grøt, men kommer til å gå over til brød snart), og melk til maten. Vanlig kald lettmelk i tutekopp. Etter det er det ikke noe mat eller drikke før frokost. Legger han like etter kveldsmaten.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Hadde tenkt å slutte ved ettårsdagen, men hun koser seg så med flasken så hun får fortsatt mme morgen og kveld (13 mnd). Den er jo full av godstoffer og hun er ei tynn lita sak så det er nok bare bra.
Sylteflesk Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Dattera mi tok aldri flaske, så da vi sluttet å amme, var det slutt på melk til kvelds. Hun får grøt før vi tar bad og kveldsstell.
Canari Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Får kjøleskapskald melk til kveldsgrøten, av kopp.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Okei, litt forskjellig her ja.=) Lurte på om jeg bare skal gi meg på det nå, han får ikke melk nå siden han er så slimete i halsen sin.. Men det er jo veldig kos da! =) Så er litt usikker. Lurer litt på hva som er for gammelt liksom, selv om det er forskjellig fra person til person selvfølgelig=) HI
Canari Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg tror på å følge sin egen magefølelse. Jeg kan ikke se noe galt i å la barnet drikke av flaske, etterhvert blir det nok naturlig mer stas med kopp. Jeg har på de fleste områder sett tiden an, også med ammingen, og latt henne selv bestemme tempoet
manonym Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Ja er bare rett før jeg legger han at han får flaske, til alle måltid - inkl. kveldsen, bruker han kopp.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 vi gjør og det. 250ml med melk.. han er 14mnd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå