Gjest Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hva syns dere om navnet Savannah? Min yngste datter fikk det navnet og vi har fått masse komplimenter for det. Vi var veldig usikre når vi ga henne navnet fordi det er veldig unorsk, men syns det er et vakkert navn som klinger fint. Pappaen er amerikansk så vi måtte finne navn som er ganske like i uttalelse på norsk og engelsk. Storebror heter Isak og storesøster Ella.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Jeg synes Savannah er helt nydelig. Trist at så mange rynker på nesen - fordi jeg synes det er utrolig pent, og kunne gjerne brukt det selv. Eneste minuset er at jeg ikke synes at for eksempel Savannah Nilsen er så fint, kan fort virke litt harry, men Savannah er flott, synes jeg. Internasjonalt også. Så fine navn dine to eldste også hadde, men må si jeg likte Savannah aller best.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Tusen takk, vi er veldig fornøyd. Hun har heldigvis et etternavn som klinger fint til navnet. Vi vurderte Isabel og Alexandra også, men de passet ikke tulla like godt.
<3 lykkeliten <3 Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Savannah er et nydelig navn. Ikke bry dere om hva enkelte andre mener.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Kan jeg spørre om hvordan dere uttaller Savannah? SAvannah eller SÆvÆnnah? Om du skjønner :-)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Vi uttaler det SAvannah her hjemme, men familien i USA sier SÆvÆnnah selv om vi prøver å lærer dem å uttale det på "norsk" måte.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Min datter heter Savannah Isabel, og vi får også mange fine komplimenter for navnet :-)
ma-85 Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg synes ikke det er noe fint, men hver sin smak
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Liker navnet veldig godt. Har selv to barn som heter Ella og Isak, så syns du har valgt fina navn til alle ungene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå