Gå til innhold

20 mnd og ikke liggi på eget rom enda... Fler?? Eller noen med synspukter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er da altså 20 mnd og ligger fortsatt på vårt rom.. Tenkte og kanskje legge han på eget rom nå.. Men er litt vondt i mamma hjerte det der.. Synes det er så godt og ha han på våres rom..

MEN burde vel kanskje få eget rom snart... ???? .....

Håper på synspunkter, erfaringer og høre fra andre i samme situasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår gutt (14 mnd) sover også på vårt rom, dette kommer han nok til å fortsette med en god del mnd:) Tar dette med knusende ro jeg... gjør det du føler for og ikke la andres meninger påvirke ditt valg!:)

Skrevet

Hei!

Vi la sønnen vår inn på eget rom da han var rundt 14 mnd (er nå snart 18 mnd), da hadde vi endelig flyttet til en ny leilighet med flere rom. Hadde ikke mulighet før, men syntes det var veldig deilig å ha han på samme rom som oss. Men faktisk, er det nå veeeldig deilig å ha han på eget rom om natten. Det er en liten overgang, men det går bra! Bedre nattesøvn for barnet ditt, bedre nattesøvn for deg... Vi har dørene åpne så vi hører han om han våkner eller noe.

Ville nok gjort det veldig snart om jeg var deg, jo større barn blir jo mere vaner får de...

Skrevet

Min datter på 18 mnd har bodd på rommet sitt i 2 netter nå. Har fått ny baby og de vekket hverandre etc så det måtte til. Men saken er at hun synes det er kjempestas!! Sovnet med en gang og sover natta igjennom

Skrevet

vår gutt er 14mnd og sover enda på vårt rom, men det er fordi vi ikke har mer enn et soverom.

men vil jo flytte han over på eget rom ,men har ikke mulighet til det=)

gjør det når du føler for det du;)

Skrevet

Jada, snuppa ligger fortsatt ved siden av meg. Det er egentlig pga. latskap fordi hun som regel våkner en gang hver natt. Da er det greit og gi et klapp på kinnet og si sove nå, og slippe og stå opp fra senga og gå inn i naborommet. Jeg blir ikke forstyrret av datteren min, og hun våkner heller ikke av at vi legger oss. Selv vekkeklokken våkner hun ikke av. Men jeg tror det er veldig variabelt fra familie til familie.

Skrevet

Hvis du trives med å ha barnet på rommet, og barnet trives med å være på rommet, hvorfor flytte på han da?

Skrevet

Vi la gutten vår på rom for seg selv da han var ca 3 måneder. Synst det var slitsomt å måtte være musestille når vi skulle legge oss (eller andre ting;))

Synst det var godt å kunne prate litt før vi sovnet igjen, men det er jo veldig individuelt hva man selv føler er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...