Gjest MMJ Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hun må ha vann om natta, vi sluttet men puppen for 4 netter siden. Hun får kun pupp etter kl 6, vi legger henne 21... Får klump i magen av tanken, får så dårlig samvittighet av å gå ut på "fylla" liksom... føler det er liksom litt sånn ... uansvarlig... Skal jo ikke "rave" rundt, bare ha en flaske vin-...
shimonie Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 hvorfor får du dårlig samvittighet av det? ho er jo 8 mnd allerede! har du ikke vært ute før? skjønner at du kan lure litt på åssen det går med henne, om ho får sovet osv. men du bør ikke ha dårlig samvittighet for at du skal få litt voksentid! du trenger det! kos deg!=)
Gjest MMJ Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Var en gang på kino for ikke så lenge siden da. Men det hadde jo vært gøy å kommet seg ut ut... men så... vet ikke.... blir jo glad når du skrive jeg burde gå da
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Kos deg ) Ikke mer å si om det, ring med jevne mellomrom hvis du lurer på hvordan det går hjemme. Nå føler du deg sikkert naken uten barnevognen foran deg, men nyt den lille stunden du kan bare kose deg med deg selv og venninner )
Ung kvinne Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Vet hvordan du har d! Har hvert på byn et par ganger, mens min datter 8mnd har hatt det helt trygt og godt hjemme. Men man har jo båret på barnet sitt i 17mnd på dette pungtet så d r helt rart å gå fra henne. Følte d på akk samme måten som du beskriver. Men kos deg, mammaer trenger å få litt luft under vingene. Bare til å ringe hjem hvis du føler for d! Men en taxi r du raskt hjemme igjen vettu.
liten mus Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Hei lilje Kjenner igjen følelsen av dårlig samvittighet, men den trenger du ikke å ha. Vi sluttet også med pupp om natten da snuppa var 8 måneder gammel. Var ute et par helger etterpå, og koste meg skikkelig. Kos deg ute og nyt tiden. Du trenger å være med venner. Savnet etter din lille pike gjør at det bare blir så godt å se henne igjen. klem
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Hallo??! Litt sykelig knyttet til babyen?
Gjest MMJ Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Rart med det... men det er liksom så godt å høre av andre mammaer at jeg KAN gå ut en tur uten å være ... "dårlig mor"... Jeg vet om mange mammaer som går ut mye tidligere enn det jeg har tenkt å gjøre og jeg reagerer ikke på DE men når det kommer til meg selv om mitt barn... så er det plutselig så vanskelig av en eller annen grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå