Gå til innhold

Hvor stort boareal har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nok?

Vi har 260boa, men kunne godt had mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ca 280 kvadrat, og det er mer enn nok...

Det skal holdes ryddig, reint og varmt også.

Skrevet

190,men 310 når alt blir innredet. Stort nok! mye å vaske:/

Skrevet

Vi har ikke mere enn 100 i boa, men det er nok for oss ennå. Vi blir snart seks. Hvorfor skal man ha så store hus?

Skrevet

som vanlig bare de med stort boareal som svarer. jeg bor på 70 og er fornøyd med det:)

Skrevet

vi føler vi tenger et stor hus sikkert på samme måte som dere syns det er greit med et midre hus:)

Skrevet

Jævla provokatørfitter!

Jeg er ung og alene og bor på 40kvm med mitt barn. Har ikke råd til mer.

Neste gang jeg hører ei snobbefitte syte over at 260kvm er for lite vurderer jeg seriøst å ta livet av meg. Barnet mitt får sikkert mer BOA i et barnehjem.

Skrevet

295, når vi trekker fra boder. Teller hallen og gangen som boareal? For min del kunne det godt vært det dobbelte, da hadde jeg følt vi hadde stort/ stort nok hus.

Skrevet

Om det er noe du vurderer å ta livet ditt for bør du nok skaffe deg hjelp ganske snart. Stakkars barnet ditt, ikke for at det bor på 40 kvm, men for at du er så overdramatisk. (vil tro det er det mest riktige, og at du ikke er suicidal)

Skrevet

Vi er 2 voksne og 1 barn, har en 4-roms på 73 kvm. Greit nok, men kunne ønsket meg større kjøkken.

Skrevet

80kvm, 2 vokse og et barn. Synes det funker helt fint, men blir deilig når vi får oss hus :)

Synes det var litt dramatisk å skulle ta livet av seg anonym, så lenge dere har det fint så er det viktigst :)

Men jeg synes det er idiotisk å klage over at man vil ha mer plass hvis man bor på nesten 300kvm, da burde man kanskje tenke litt over hva som er viktig her i livet.

Skrevet

Ja, og hvor mye tjener dere? Haha! Jeg har 500 kvm, men det holder i grunn ikke... Må ha mer!!

Skrevet

120. Helt passelig. Vi er fire personer. Her er tre soverom(ganske små), bad(dusj og toalett), bod, gang,stue, kjøkken og toalett.

Skrevet

2 voksne 1,5 barn og 60 kvm:) har budd på 30 kvm med et barn...innredet smart og hadde bare det mest nødvendige:) godt med 60 kvm:) skal flytte i stort hus på 150 kvm om 2 år..gleder meg:) luksus..

Skrevet

Nå har vel ingen klagd slik jeg ser det, i alle fall ikke jeg, men jeg mener helt ærlig at drømmehuset er dobbelt så stort ca.

Skrevet

Vi har 300 og det er alt for masse for min del!!

Skjønner ikke hva vi skal med all denne plassen, og dessuten tar det ALT for lang tid å ta seg av huset, men så har jeg støv på hjernen da :P

Ønsker meg et lite koslig krypin jeg :)

Skrevet

Vi bor på 160 kvm og synes det er passe. Vi er 6 i familien og skal innrede kjeller når minsta blir større og de to minste ikke kan dele rom mer. Får da ca 50 kvm til.

Skrevet

Tror vi har rundt 60 kvm,2 soverom. Det er faktisk det vi har råd til sånn som ting er nå. Misunner virkelig dere med hus! :)

Skrevet

Har hus, 2 etg, ca 120kvm. Er mer enn nok hus! Men enda så har vi ikke fått brukt alle rommene, pga hele huset er under oppussing. Så jeg gleder meg til alt er ferdig, for da er det sikkert mer enn nok:) Skal jo vaskes å holdes varmt og. Har et gammelt hus fra ca 1850, så det var ikke akkurat den beste isolasjonen fra før;)

Skrevet

stue 24 kvadrat

soverom 12 kvadrat

mini kjøkken

mini gang

mini bad

mini bislag

vi har to små barn, og det er veldig trangt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...