Gå til innhold

Jeg kan da ikke ha nok melk til han?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min drakk 120 ml mme 15 min etter pupp.

Han e rofte litt urolig ved puppen. Noen ganger kommer melken fort,andre ganger kan det ta noen min... På natten går det greit.

Det er på dag tiden jeg sliter litt...

Har ei på 1 1/2 år som løper rundt å finner på mye spennende,så jeg slapper ikke mye av når jeg skal amme.Burde jeg begynne å gi mme etter amming kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om å få Syntocinon spray hos legen din. Da kommer melken fortere! Det har hjulpet meg. Om du føler du har lite melk kan du prøve å drikke vørterøl, mange sier at det dyrker melken i brystene. Om du begynner å gi tillegg vil ikke produksjonen øke.

Er det ikke en pappa som kan styre litt med jenten mens du gir pupp? om hun er hjemme om dagen, kanskje kan du finne en aktivtet som hun kan gjøre mens du ammer?

Lykke til:-)

Skrevet

Ja,den sprayen har jeg hør om! Skal se å få skaffet meg den:) ....men det blir vel ikke mer melk av den...? .... er akkurat som om han vil ha mere når han har "tømt" puppene mine...vet ikke... Ofte er han urolig også fordi han vil rape...

nei,jeg må få prød sprayen! takk for svar! :)

Skrevet

Hvor gammel er han?

Anbefaler deg å prøve et økedøgn eller to dersom du føler du har for lite melk. Hvis du gir mme etter pupp, aner jo ikke kroppen din at den må lage mer mm :)

Les på www.ammehjelpen.no, eller sprø på ammedebatten for mer info og hjelp :)

De aller aller fleste kan produsere nok melk til babyene sine, men d kan kreve litt innsats fra deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...