Gå til innhold

tur i skog og mark...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å gå litt turer på store skogstier (mer vei enn sti), noen som har erfaring med hva slags vgn jeg bør veg til slikt bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ute etter vogn som skal brukes til nyfødt eller sportsvogn?

4 hjul er nok det mest stabile når man går mye på tur syns jeg. Også bør vognen ha god fjæring og gjerne lufthjul.

Av 3 hjulinger kan du se på TFK.

Skrevet

Har bestilt en troller jogger fra barnevognhuset Rudo, jeg. Har søkt litt på nettet og sett flere som synes denne er bra i terreng ol. Billig er den og, 998 kr. Så da er det ikke så farlig at den blir ødelagt.

Skrevet

hadde i utgangspunktet tenkt meg en vogn som kunne brukes fra nyfødt..

Skrevet

Kan man bruke soft bag i troller jogger?

Skrevet

tfk

uten tvil. med låst forhjul (evt tur varianten med låst hjul) er den sinnsykt god i skog og mark og alt!!!

denne

http://www.buggy.de/english/joggster3.php

evt joggster twisten, som er god hvis du er i by i tillegg.. den fåes og med hardbag selvsagt

Skrevet

Vet du hvor man får tak i TFK med hard bag billigest?

Skrevet

Hei! Kjøpte en GT safari istedet. Den har svingbart forhjul, god oppbevaring under vogna, tilnærmet full liggestilling, koppholder, god plass til voksi, og stabil. Snakka med flere andre GT safari eiere her på DIB og de hadde bare positivt å komme med ;) På tilbud nå hos biteringen.no til 2490,- Spent på den nye vogna mi :)

Skrevet

Ja, tror det. Var borti noen som hadde softbag i denne.

Skrevet

Og man kan ha softbag i GT safari.

Skrevet

Vil anbefale deg OTH. Har den selv og er mye ute på tur i ulendt terreng. Se mer om den på www.biteringen.no eller på www.onetreehill.nl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...