Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 ...til jenta mi på 1 år? Var å skulle kjøpe dress til henne på tirsdag, men klarte ikke å bestemme meg for om jeg skulle velge skogstad, reima eller reflex sin nye dress! Noen som har noen av disse dressene, eller som vet hvilken som er best?
milla mi Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 hei..jeg bruker selv reima sin vår dress til min jente på 16 mnd.. har brukt den helt siden hun var 11 mnd og den er stor og romslig enda.. synes den er veldig god i passformen..og ikke minst at den er helt vanntett og vinntett!!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 reflex er vi veldig fornøyde med til vår gutt!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Kjøpte Skogstad til mine gutter på 1 og 2 år her for et par uker siden. Har ikke rukket å bruke de så mye enda, men syns de sitter godt og har fin passform. Ganske store i størrelsene syns jeg. Vet ikke hvor vanntettte og slitesterke de er enda da Største hadde reima i fjor og vi var godt fornøyd med den.
marianne3108 Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er kjempe fornøyd med reflex, snuppa brukte den i høst og har fått ny nå...
lifa og Eline Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Anbefaler reflex. jenta mi har brukt den nå siden mai og i hele vinter. Den er vindt og vanntett og god å bevege seg i.Blir ny reflex når den vi har nå (som er nr. 2) blir for liten.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Vi er veldig fornøyde med reima sin dress, hadde den i fjor også. For det første så er de både vann og vindtette, for det andre så holder de seg utrolig godt! Tuppa brukte sin fra hun var 8-17 mnd, krabbet endel ute osv, men den ser fortsatt helt ny ut ikke et merke på knærne engang.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Stemmer fo reima, er super fornøyd!! og så er den pen og da...
gutt 07 + baby 09 Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Vil anbefale deg Troll eller Reima sine, de er best på alle måter etter min mening. Jobber i barnehage så vet hva jeg snakker om!!! Viss du kjøper troll vinterdress, så kan du ta ut ullforet, så har du både vår og høst dress. Viss du kjøper den litt stor, så har du den til vinteren og. De har vår dress også uten fòr. Lykke til !!! Håper du blir fornøyd med valget.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Kan jeg få spørre? Hvor selges Reima og hvordan er de i str? Er 92 til jente på 16 mnd/ 11,5 kg passe?
milla mi Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 reima selges mangen steder..bla annet på refleks butikkenene..barnas hus..babyshop..d den er stor i størrelsen..jeg har str 80 i den vår dressen til jenten min på 16 mnd..og hun er 10kg.. 92 hørtes litt stort ut ja..men dra og prøv en!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå