Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hun har beg å miste behov for pupp etter at jeg beg med 2 grøtmåltider og 1 fruktmos måltid om dagen. pupp spiser hun 1 gang på natta, ca kl 07-07.45 og kl 12-12.30. resten av dagen går det i grøt/fruktmos. evt sutter hun LITT pupp sånn ca kl15.15-15.45.... hjelp, får hun for lite melk???
~Maja Mor~ Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Det er vel vanskelig å si. Vi vet jo ikke hvor mye hun får i seg. Babyen min var gjennom det samme når fast føde måltider økte. Han drakk mindre, men noe mer enn med deg. Jeg gir han alltid melk før et måltid for å være sikker på at han får i seg nok væske. Gjør du det?
Snappie Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Det er jo egentlig ganske naturlig synes jeg. De blir mer aktive og alt rundt de er mer interessant. Mange unger synes det er kjedelig å få pupp. Du kan jo prøve å amme henne liggende i sengen og gjerne slukke lyset hvis du absolutt vil amme videre, eller du kan ta det som det kommer og tenke at det også er normalt. Helsesøsteren min anbefalte med å pumpe for å holde oppe produksjonen, men NEI, der gikk grensen for min del. Jeg synes det er et ork. Lille er 7,5 mnd nå og jeg ammer henne2-3 ganger for dagen, noen ganger er det mer stress enn andre. Hun er forkjølet nå for tiden, men når hun blir helt frisk kommer jeg til å trappe ned til 2 ganger pr dag for hun er ikke intressert i pupp lenger og jeg orker ikke kave sånn. Det er mer en nok å tenke på ellers. Så lenge hun får det hun skal så må vel jeg være fornøyd. Jeg synes du har vært flink å amme 1/2 år:) Ikke alle som klarer/orker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå