Gå til innhold

Pupp kun 3 ganger i døgnet......(max 3 1/2 gang) og 6mnd gammel:( uæææ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har beg å miste behov for pupp etter at jeg beg med 2 grøtmåltider og 1 fruktmos måltid om dagen.

pupp spiser hun 1 gang på natta, ca kl 07-07.45 og kl 12-12.30. resten av dagen går det i grøt/fruktmos. evt sutter hun LITT pupp sånn ca kl15.15-15.45....

hjelp, får hun for lite melk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vanskelig å si. Vi vet jo ikke hvor mye hun får i seg. Babyen min var gjennom det samme når fast føde måltider økte. Han drakk mindre, men noe mer enn med deg.

Jeg gir han alltid melk før et måltid for å være sikker på at han får i seg nok væske. Gjør du det?

Skrevet

Det er jo egentlig ganske naturlig synes jeg. De blir mer aktive og alt rundt de er mer interessant. Mange unger synes det er kjedelig å få pupp. Du kan jo prøve å amme henne liggende i sengen og gjerne slukke lyset hvis du absolutt vil amme videre, eller du kan ta det som det kommer og tenke at det også er normalt. Helsesøsteren min anbefalte med å pumpe for å holde oppe produksjonen, men NEI, der gikk grensen for min del. Jeg synes det er et ork. Lille er 7,5 mnd nå og jeg ammer henne2-3 ganger for dagen, noen ganger er det mer stress enn andre. Hun er forkjølet nå for tiden, men når hun blir helt frisk kommer jeg til å trappe ned til 2 ganger pr dag for hun er ikke intressert i pupp lenger og jeg orker ikke kave sånn. Det er mer en nok å tenke på ellers. Så lenge hun får det hun skal så må vel jeg være fornøyd. Jeg synes du har vært flink å amme 1/2 år:) Ikke alle som klarer/orker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...