Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Tulla er nå 9 mnd (8 mnd korrigert) og setter ikke føttene foran seg når vi holder henne i stående (Skjønner ikke hvordan hun skal gå) Svigermor mente dette var veldig sent og at hun nok ikke kom til å gå før hun var langt over året. Noen med erfaringer her? Er det vanlig at de skjønner at de skal gå når de er 8-9 mnd? For oss er det helt greit om hun går sent altså!! Vi elsker henne uansett, jeg er bare nyskjerrig
~Maja Mor~ Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, tenk om vi alle visste når de små skulle gå!! Nei, ta det helt med ro. Denne svigermoren din er helt på jordet! Plutselig en dag, når som helst, så skjer det! Og det er akkurat tidsnok :-)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Syns nå det hørtes fryktelig tidlig ut jeg da... Jenta vår står ikke skikkelig på beina en gang hu... Hu er 8 mnd.. Men nå har hun hatt frejkas pute fra hu var 6 uker til hu var 4 1/2 mnd og da... Har inntrykk av at når de først begynner å gå, tar det ikke lang tid før de slepper seg og går alene:)
båneiverden Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Hei! Svingte tilfeldigvis innom her ved en feiltakelse, men tenkte jeg skulle svare deg likevel! Snuppa vår begynte ikke å sette beina foran hverandre før for to uker siden, og hun er 16 måneder! Nå går hun foran oss når vi holder henne i hendene og har allerede lært å reise seg opp selv når hun holder oss i hendene - fra sittende. Da hun var rundt året begynte "alle" å mase på om hun ikke snart skulle gå osv, og jeg sjekket henne hos legen til og med (skulle dit likevel altså) pga at jeg ble selv litt stressa. Men alt var normal, og hun har vært veldig tidlig m språk og finmotorikk istedet. Så mitt poeng er et det er umulig å si allerede nå når tulla di begynner å gå!!! Og når hun gjør det er hun klar for det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå