Rakel64 Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hei, ja, nå har det vært stille lenge fra meg, har ventet og ventet på tr, og endelig kom den skikkelig igang i går, fikk de første tegnene mandag, så nå er jeg endelig i rute igjen. Gleder meg over alle positive meldinger jeg har lest her, flott at det er babyer på gang! Jeg ser frem til ny tur til Kjøben så snart jeg får el :-) Ha en strålende påske alle sammen!
pluss71 Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Det var godt å høre...! Hva var grunnen til at det tok så voldsomt lang tid denne gangen da...? Var det noe du hadde tatt før forrige inseminasjon?
estragon Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Det var bra! Så rart at mensen kom så mye forsinka.. Kroppen er merkelig. Men, men.. da er det bare å vente på neste eggløsning og satse på at det klaffer da! Det er jo vår, og det spirer og gror både her og der, ihvertfall i København:)
hegeno Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Lykke til Rakel!! Jeg går også å venter på mensen, så jeg kan komme meg på inseminasjon nr 2. Tre uker i dag siden jeg hadde en SA. Følelsene jeg har i kroppen sier at mensen kommer innen en uke, så i løpet av april blir det også ny tur på meg til Stork:) hege
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Hei Rakel Så kjekt å høre at du er igang igjen, du høres ut som en tøff dame som står på tross mange nedturer. Masse masse lykke til !! Selv venter jeg på mensen for å dra på min første tur, skal i teorien komme en av dagene nå, men tror den drøyer....typisk.. Lykke til Hegeno med neste tur i april Fortsatt god påske til alle ventere, prøvere og gravide Klem fra
Rakel64 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 Hei, jeg tror at nattlysoljen i Efamol var med og utsatte tr så lenge, har aldri hatt sånne pauser tidligere. Nå tester jeg for el og gleder meg til ny tur til Køben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå