gleder.meg Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg skal ta røntgen av egglederne og lurer på hvordan man gjør det og om det er vondt på noen måte? Er det for å finne ut om de er tette? Jeg glemte å spørre om sånt hos gyn. Satt bare og sa ja og mm hele tiden:)
PeggyPreg Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Nei, dette gjør ikke vondt. Det er som en gynokologisk undersøkelse med ultralyd, og tillegg sprøytes det inn kontrastvæske/ saltvann ved et kateter - dette er ikke mer ubehagelig enn en vanlig gynokologisk undersøkelse. De ser om egglederne er åpne, og om det er noen cyster på egglederne. Lykke til!
gleder.meg Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Takk for svar! Det var godt å høre:)
Suretær Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes det var grusomt. Værste jeg har gjort gjennom hele denne prosessen. Men det var fordi det var tett på den ene siden hos meg, derfor de store smertene. Er alt ok skulle du ikke merke stort. Lykke til : )
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 jeg og synes den undersøkelsen var grusom...helt klart noe av det verste jeg har gjort...var også tett på ene siden da, lå med store smerter i to dager etter undersøkelsen=( masse lykke til=)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Uff syns d er grusomt å sitte å si sånn så du gruer deg enda mer,men jeg må desverre si at jeg er enig med de to siste i denne saken.men detter er GARANTERT verdt d,og forskjellig fra person til person.Jeg hadde oxo en tett eggleder og er veldig ømfintlig nedentil.sliter med store smerter under eggløsning og mens.Lykke til...
gleder.meg Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 Ojoj! Får håpe at det ikke er noe tett hos meg,da. Har ikke lyst til å oppleve de smertene... Men det er vel greit å få sjekket det. Får bite tennene sammen:o)
PeggyPreg Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Hei igjen! Det kan godt være at jeg ikke hadde vondt fordi mine eggledere var åpne, men før undersøkelsen (ca 1/2 time) fikk jeg stikkpille med smertestillende - Dette er jo noe du kan sjekke ut om på stedet du skal til!! Ønsker deg riktig lykke til!
gleder.meg Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det kan jeg jo be om:) Takk for lykkeønskninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå