Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 http://www.superbrun.com/?page_id=10 Nå har jeg drevet forskning på meg selv...Har brukt det i 14 dager og jammen har jeg fått farge. Er blitt skikkelig brun og lekker om jeg får si det selv!! Skal snart 1 uke til syden og da passer det jo supert å ha grunnlag uten å måtte svi meg ihjel i solariumen. Tenk om dette blir det nye 'nye' en kan gjøre uten å måtte utsette seg for farene ved soling og hudkreft..? Var veldig skeptisk i begynnelsen, men tok alikevel sjangsen. Og Yeah!!! Føler meg freshere enn på lenge. Nå venter jeg bare på at rockeringen skal komme slik at jeg blir super fit til sommeren;o)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 hvorfor skulle det være det? Ganske mange som har begynt å bruke det den siste tiden i spes trenings miljøer osv for å bli brun uten å måtte ta extremt mye solarium osv.. lurte bare på om noen andre og hadde erfaringer. Forøvrig kan jeg si at av bivirkninger så fikk jeg ikke større sexlyst eller ble slankere, for noen hevder at du kan få en metthetsfølelse. Dette fikk jeg kun de 2 første dagene, men det var vel mest pga at jeg slet litt med å måtte sette sprøyter på meg selv. Eneste bivirkningen jeg fikk er at noen av føflekkene mine er blitt mørkere.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Har hørt at dette stoffet er helseskadelig, og at det er tryggere å ta solarium. Da får du i tillegg vitamin D.
kristanna Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 en bekjent bruker det,og har fått veldig mange føflekker plutselig! så syns det høres litt skummelt ut..vær obs på det da!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 helseskadelig på hvilken måte? Trodde ikke forskningen var kommet så langt på dette enda. jaja, nå har jeg hvertfall prøvd, 'kuren' er ferdig om 3 dager og konklusjonen er at det virket. Har tatt sol 1 g pr uke, pluss at jeg har en sånn lyslampe - så d-vit får jeg i meg uansett
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Det er vel nok med at du sier at forskningen ikke har kommet så langt på dette enda? Dvs, du er prøvekanin? Har en kompis som forøvrig prøvde dette, han ble sinnsykt dårlig så han gikk ikke mange dagene på dette.
ScaryMama Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 De jeg har sett som har brukt det fikk skikkelig stygg hud, gusten og mørk med masse svarte føflekker. Snacksy! Nei, takker meg til gyllen farge med litt hjelp fra solarium og diverse kremer...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Jeg skal være rimelig desperat før jeg begynner å junke brunfarge!
Storebror & Lillebror Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Kjenner en som har fått 40-50 føflekker p.g.a. dette vidundermiddelet. Høres ikke helt bra ut, så det skal jeg aldri prøve.
Mamsen86 Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Jeg brukte det, fikk maaasse mer føflekker enn vanlig. Dessuten kom det på nyhetene at det var som å leke rusisk rulett med livet, så jeg kutta ut før den første kuren var ferdig. Men brun? Åååja, det ble jeg.
Mamsen86 Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Men forresten.. Har en venninne som overdrev det skikkelig. Hun fikk hvite flekker i ansiktet + at leppene hennes ble helt svart/lilla! Skummelt stygt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Jøss,- så gøy det må være å være prøvekanin. Not.
smackazz Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 Eg bruker det Er ingenting skadelig ved det, så lenge du holder deg til RIKTIGE doser! da får du skjeldent bivirkninger eg er kun på min femte dag, så har ikkje fått skikkelig farge enda, tenkte eg skulle ta litt solarium i dag, å se om det fikk fart på sakene
Gjest Skrevet 28. april 2008 #16 Skrevet 28. april 2008 Amfetamin er foresten et meget effektivt slankemiddel, skal ikke prøve det da? Så slipper du å rocke..
Gjest Skrevet 28. april 2008 #17 Skrevet 28. april 2008 Nok en lykkelig brunfarge-junkis! Hva gjør du når brunfargen begynner å falme? Letter på skorpa og fyller på mer? Lekkert!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. april 2008 #18 Skrevet 28. april 2008 Tipper noen kommer til å angre på dette om noen år gitt. Triste greier...
smackazz Skrevet 28. april 2008 #19 Skrevet 28. april 2008 IGJEN folk som prater om ting de har NULL peiling på! Tragisk men sant
Gjest Skrevet 28. april 2008 #20 Skrevet 28. april 2008 hehe..har sett noen som har rukt det der..og greit, brune, men ikke mye lekkre, i hvertfall ikke etter si stund, stygg farge og fort pimentflekker. Man må være rimelig dum for å tørre å prøve noe sånt....
Bare™ Skrevet 28. april 2008 #21 Skrevet 28. april 2008 Håper ikke du bruker av helsebudsjettet som allerede er trangt for å være feministisk forsøkskanin på HUDFARGE?!? Betal helseoppholdet ditt selv det kommer frem at dette er helseskadelig, a?!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #22 Skrevet 28. april 2008 Morsomt å se at noen ofrer helsa på noe man utvikler kreft og andre helseskader på:-) Frivillig!!!
Ikkelektuell Skrevet 28. april 2008 #23 Skrevet 28. april 2008 Du kan jo opplyse oss, da, smackazz. Hva er langtidsvirkningene ved bruk av dette stoffet? Kom gjerne med annen info du har også.
smackazz Skrevet 30. april 2008 #24 Skrevet 30. april 2008 nei, kan ikkje fortelle langtids effekten med å bruke dette stoffet, men det kan HELLER IKKE dere men det sier jo LITT, når dette er eit produkt som blir brukt til hud kreft osv, og er faktisk hudleger selv som bruker dette produktet, og som sier det er heilt ufarlig så dere som sier det er farlig osv, SLUTT å google på melanotan osv, slutt å høyre på media dere har ikkje peiling på hva dere snakker om i det heile tatt!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #25 Skrevet 30. april 2008 Mer oppegående mennesker ville kanskje ønske å vente med å benytte et produkt til ettervirkningene var klarlagt. Cellegift blir også brukt i behandlingen mot keft, jeg har ikke videre lyst å hoppe på en kur bare på gøy. Men du har nok rett, det er tydelig at du virkelig har peilig på dette her. Du får ha lykke til da, ikke kom og syt når det går til helvete *knegg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå