Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Der får man tak i "Sun-C", et merke de også har i Norge men som er dobbelt så dyrt! Det er frukt og grønnsaksjuice uten konserveringsmiddel og tilsettingsstoffer. Selv pleier vi å kjøpe grønnsaksjuice grønn kartong) til ca. 11 kroner for literen...i Norge er det 22!! Tror vi betalte rundt 11 kr literen for "svarte bær" - solbær på norsk. Så det er ekte solbær "juice" uten tilsettingsstoffer og sukker. 1 dl dekker 70 prosent av daglig inntak av c vitaminer for voksne... Lillemann elsket den! Han er vanligvis ikke så glad i flaske men dette synes han var digg! Åpnet litersflaske holder seg 3-4 dager i kjøleskapet så jeg fryser ned etter jeg har åpnet den. Anbefales på det varmeste
Impulsiw Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Det skal jeg teste ut for jeg har ikke lyst å gi junior saft.
Niem og Patrick Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Selges det på dagligvare? Skal be svigers om å ta med når de kommer til dåpen:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Ja på dagligvare ) "Sun-C" heter merket... de ha flere typer juice. Svarta vinbær eller solbær most, står det på denne kartongen...den er Mørk rosa... Selv drikker vi grønsaksjuicen... den er på grønn kartong. Veldig fin hvis man tenker på "linjene"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå