Gå til innhold

noen som har et øretermometer fra apotek1, jeg kjøpte det for 1,5 år siden. hvit på framsiden, blå gjennomsiktig bakside. fått det over på farenheit, vil jo ha det på Celsius. HJELP!!

Anbefalte innlegg

verdens lengste overskrift dette sikkert....

men er desperat! min lillebror har vært å tullet borti den, sånn at det nå står på farenheit istedet for celsius! lurer på om noen har et sånt et og kan med det....bruksanviningen har jeg ikke lengere:-(

er en on/m knapp og "lys" knapp framme, bak er det den knappen som man trykker ned når man skal måle feberen....

Fortsetter under...

"Endring av temperaturskala.

1; vent til termometeret slår seg av

2; Trykk inn og hold knappen for aktivering (Den blå knappen på baksiden), nede, samtidig som ON/M knappen trykkes inn og slippes.

3; Vent til skalaen på displayet endres fra Celsius til Fahrenheit eller omvendt.

4; Slipp opp aktiveringknappen.

Der =)

Nå ble jeg så utrolig glad! For sånn termometer har jeg også og den har stått på fahrenheit en stund nå kan du si.....

Og nå fikk jeg ved hjelp av dette innlegget stillt den tilbake til celsius.

Tusen takk!:-)

hihi, ja jeg og ble kjempeglad! rart hvor små ting i hverdagen kan gjøre forskjell:-) og til musi pusi her oppe. har annet termometer også, men synes det er veldig praktisk m et sånn i tillegg. prøv det så får du se:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...