Gå til innhold

I dag trodde jeg at jeg måtte forlate dere

Anbefalte innlegg

I natt var jeg helt sikker på at jeg hadde en SA.

Jeg våkna ved to- tida av at jeg måtte på do (det er helt vanlig.. he he). Og da jeg skulle tørke meg, så fossblødde jeg. Akkurat som om mensen skulle ha kommet.

Jeg ventet til kl 7 før jeg ringte legevakta. De ba meg komme dit, og derfra henviste legen meg til gynekologisk avd på et annet sykehus.

Ganske nervøs troppet jeg opp der.

Jeg forklarte situasjonen, og var forberedt på en utskrapning. (Har hatt en SA tidligere, og kjente igjen symptomene).

Men da gynekologen tok en innvendig UL, så var alt helt fint. Han kunne ikke se noe unormalt. Hjertet slo, og hodet/hjernen var iferd med å utvikle seg. Jeg er 8+1 uker på vei.

Han kunne ikke finne hvor denne blødningen kom fra. Trodde kanskje det kunne være morkaka som vokste, og "spiste" seg innover og at det ble en blødning i den forbindelse.

Men uansett; Jeg ble jo så glad!!! Var jo totalt forberedt på det verste, og så skjer det beste!! Helt utrolig.

Ville bare fortelle det. I og med at jeg er så kort tid på vei, så er det ikke så mange som vet at jeg er gravid, og som jeg kan fortelle det til.. ;)

God påske alle sammen!

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...