Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 20. mars 2008 #51 Skrevet 20. mars 2008 Oi vi har tydeligvis vært borte mye vi da hehe:) Vi er mye på konserter og slikt, så har vel vært borte fra ho 25-30 netter. (hoer 8mnd nå) Ikke i strekk så klart:) Men vi har levert ho sånn kl 20 på kvelden da skal ho legge seg og hentet henne igjen på morgenen. Så har ikke akkurat så dårlig samvittighet. Pluss at baby stor trives hos farmor og farfar og er bare bli og grei. Både baby og foreldre har godt av og være litt alene inni mellom:) Men jeg kan godt tenke mef at folk her innne syns det er ALT for mye:)
Skogro Skrevet 20. mars 2008 #52 Skrevet 20. mars 2008 Minsta på 21/2 mnd skal sove borte for andre gang neste helg. Ellers er det ved behov, er egentlig noe jeg aldri tenker over. Kan gå et år til neste gang for den del.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #53 Skrevet 20. mars 2008 Blir egentlig litt overasket over at så mange har hatt så mye barnevakt jeg, hadde vel bare ikke trodd det var så vanlig. Hos oss er det vi som ikke har ønsket så mye barnevakt, hun er jo så liten (eller begynner å bli stor nå da) så vi vil ha henne i nærheten. Vår jente er 11 mnd og har aldri sovet borte, vi vil ikke det, dessuten trenger hun puppen om hun våkner. Min mor har passet henne noen få ganger over en kort stund.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #54 Skrevet 20. mars 2008 vi skal i et bryllup i mai, og da skal min mor ha ungene. vi var i et bryllup i 2006, og vi har vært i en 30 årsdag og i et juleselskap. så da blir det 4 ganger på litt under 3 år. jeg velger å være anonym fordi det er så usannsynlig stussete at alt sosialt liv bare har forsvunnet.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #55 Skrevet 21. mars 2008 Nå er det over 1 år siden sist vi hadde barnevakt, nesten 1,5 år siden faktisk... Mini er 9 mnd. Men vi tar ungene med hver for oss enten en dag eller to slik at den andre får være litt for seg selv da. Til sommeren skal vi ha barnevakt 2 ganger er vi blitt lovet, så gleder oss litttil det ja :-) Ikke like lett å få barnevakt til flere unger som det er å få til bare en unge, det vil nok du også merke dersom du får flere (vi har 3 barn). I snitt har vi barnevakt ca 2 ganger i året.
Elisabeth&Kevin Skrevet 21. mars 2008 #56 Skrevet 21. mars 2008 Småen e 11 mnd og har ikkje sovet borte enda. Barnevakt har det vært nåen tima på dag tid, stort sett så har det vært kjedlige gjørmål som tannlege man har fått gjort. Har litt planer om at han skal sove hos tante ei natt nå i påsken, men det e gubben som ikkje har løst.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #57 Skrevet 21. mars 2008 Vi hadde ei helg i november (var da 4 mnd). Det gikk kjempefint. Kunne tenkt meg noen ganger til men vil ikke mase for mye på besteforeldra. Har og ganske ofte noen timer for trening, lege osv. Har ikke dårlig samvittighet så lenge jeg vet barnet har det bra.
"gullet" Skrevet 21. mars 2008 #58 Skrevet 21. mars 2008 mine to første lå ikke borte før etter de var 1 år, jeg og mannen min byttet på å dra ut m venner, noen ganger hadde vi barnevakt hjemme. Nå er tredjemann snart 15 uker har hatt barnevakt hjemme en gang, har ordnet oss m barnevakt som kommer hjem til oss hvis d skulle være behov for d.. føler ikke for at han skal ligge bort m det første nei.
nurket4a Skrevet 21. mars 2008 #59 Skrevet 21. mars 2008 Vår gutt er 7.5 mnd og har osvet over til foreldrene mine 3 netter. Har i tillegg hatt barnevakt på kveldene 3 ganger. Dessuten er det gjerne noen besteforeldre som vil ha han noen timer innimellom..
Makkapakka Skrevet 21. mars 2008 #60 Skrevet 21. mars 2008 Jeg skulle gjerne hatt barnevakt for jenta mi,men kjenner ingen som "ønsker" å passe henne. Nærmeste bestemor er 2 1/2 time unna i bil, ingen nære nok venner som jeg tør avlevere jenta mi hos. Er så missundelig på de som har barnevakt av og til...bare det å få gå på kino.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå